כאשר חזי להב, בחור אנונימי, הגיע אלינו לפגישה ראשונה במשרד, לא הבנו מה הוא מחפש אצלנו. חזי סיפר לנו שהוא עובד על השיר הראשון שלו והוא מחפש דרך מקורית להוציא את השיר. כששמענו את השיר התרגשנו מאד, הבנו שכל אחד מחבר אותו לעולם שלו ולחוויות אישיות, לכן רצינו לאפשר לצופים להשתתף ולהביע את הרגשות שלהם. כך נוצר קונספט ומהלך ייחודי שדובר עליו בכל רחבי התקשורת הישראלית תוך מספר ימים.
תכננו מהלך ששילב בתוכו הפקת קליפ, ויצירת פעילות ויראלית ברשתות חברתיות. להקנו את השחקנית נטלי דדון, בחרנו את הבמאי אינדי חייאט, אחד הבמאים הצעירים והפרספקטיביים בסצנה הישראלית, וקבענו תאריך לצילומים. התחלנו לצלם בשקיעה בחולות חולון, ואחרי 17 שעות עמוסות ומהנות חזרנו לסטודיו בתל אביב. התחלנו לעבוד על הפעילות.
פיתחנו מנגנון מיוחד המאפשר להגיב על גבי הקליפ באמצעות חשבון הפייסבוק. הצופים יכלו לבחור מיקום כלשהו על הקליפ, ולשתף את הרגשות והמחשבות שלהם. השיתופים הופיעו בזמן ובמקום המקוריים בזמן הצפייה, וכך נוצר מרקם מעניין של תגובות שהתייחסו למה שמוצג.
המהלך עניין את חובבי המוזיקה וגרף אלפי צפיות ותגובות כבר בשבוע הראשון. התקשורת הישראלית לא נשארה אדישה וחזי קיבל חשיפה נרחבת ברדיו, טלוויזיה, עיתונות כתובה ומקוונת.
תוך שבוע אחד צפו בקליפ יותר מ־110,000 אנשים. חזי זכה ל־5 וחצי מליון חשיפות בפייסבוק, מתוכם שליש הגיעו כחשיפות ויראליות. במהלך השבוע 25 אלף אנשים היו פעילים בעמוד הפייסבוק של חזי. 94 השמעות ב־17 תחנות רדיו שונות, כבר במהלך 5 ימים ראשונים.