LIKE">

תוכן העניינים
10 בספטמבר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

לא רק LIKE


פייסבוק משכללים את כפתור הLIKE, הוא לא רק יצרף את המשתמש כחבר לעמוד פייסבוק או לחילופין יוסיף עוד משתמש שאהב עמוד אינטרנט כלשהו אלא גם יוכל אף להוות כקישור, להופיע כמה וכמה פעמים באותו עמוד ועוד שכלולים ואפשרויות נוספות. בפוסט זה ננסה לסקור בקצרה את התוספות של פייסבוק לכפתור ה-LIKE.

הצגת לייקים על פי כתובת אינטרנט: נתחיל דווקא מהסוף ואולי הפחות מעניין לרובכם, פייסבוק מאפשרת בקוד פשוט להציג על פי כתובת דומיין של כל אתר אינטרנט את מספר הלייקים לעמודי האתר, להציג אילו עמודים קיבלו הכי הרבה לייקים, אילו עמודים קיבלו לייקים בשבוע האחרון ופילוחים נוספים. אפשרויות אלו יתכנו בעיקרם לשימוש באתרי תוכן אשר יוכלו להשתמש באפשרות זו לסקירה של איזה תוכן הכי אהוב ומעניין את הגולשים ואף להציג לגולשים מי מהחברים שלהם עשה לייק לתוכן כלשהו באתר האינטרנט.

LIKE לא רק לעמודי אינטרנט: אם חשבתם שאת כפתור הלייק אפשר לשלב רק לעמודי אינטרנט כאשר בכל עמוד כפתור לייק אחד, טעות עומדת לפניכם, כפתור הלייק יכול להתייחס אף לאובייקטים שונים בתוך עמוד אינטרנט משמע אם ניקח עמוד אינטרנט אחד בוא אנו מציגים 12 מוצרים שונים, נוכל להוסיף כפתור LIKE ליד כל מוצר כאשר לחיצה על כפתור הלייק מתייחסת לאותו מוצר בלבד. השימושים של אפשרות זאת בעיקרה מתאימה לחנויות וירטואליות, לעמודי אינטרנט המכילים פריטים שונים כמו מספר תמונות, גלרייה בעמוד אחד וכדומה...

קישור בכפתור LIKE: הידעתם שלחיצה על כפתור לייק בעמוד אינטרנט יכול להוות כקישור לעמוד הפייסבוק ולא רק כפעולת הלייק הרגילה של פייסבוק? ככל הנראה למרות יתרונות שונים באפשרות זו למנהלי אתרים ועמודים נדמה כי דווקא פייסבוק חשבה על עצמה באפשרות זאת ורוצה להגדיל את כמות הכניסות לעמודי פייסבוק. על היבט יכולות הקישור בכפתור הלייק נמשיך לסקור בבלוג שלנו בפוסטים הבאים. תגובה עם LIKE: מה יותר טוב לבעלי אתרים משיוך תגובה עם לחיצה של המשתמש על כפתור הלייק ? פייסבוק הוסיפה חלון קטן הנפתח בצורה מהירה ופשוטה לאחר לחיצה על כפתור הלייק.

החלון מכיל שדה טקסט הניתן למילוי של הגולש וכפתור שליחת התגובה. אפשרות זו בעיקר מתאימה לאתרי תוכן אשר משלבים בתחתית העמוד תגובות משולבות פייסבוק, בנוסף לכך תוכן התגובה מופיע למשתמש על גבי קיר הפרופיל שלו ולכן יש כאן תוספת רבה ליכולת הויראליות של כפתור הלייק.

תמונות החברים: נכנסתם לקרוא כתבה חדשותית באתר תוכן כלשהו, להפתעתכם בראש הכתבה מוצגות לכם תמונות חבריכם לפייסבוק, כל זאת כמובן במידה ומשתמש הפיסיבוק שלכם עדיין מחובר לפייסבוק ולא ביצע התנתקות או מחיקה של מטמון הדפדפן. הצגת תמונות של חברי המשתמש אשר ביצעו לייק לעמוד יוצרת ערך מוסף למשתמש אשר נכנס גם הוא לקרוא את הכתבה, יחד עם קריאת תוכן כלשהו בעמוד יכול לראות המשתמש את החברים אשר גם קראו את התכבה הזאת ואף השאירו חותם של "אהבתי" / LIKE לאותו תוכן / עמוד אינטרנט או אובייקט כלשהו 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©