תוכן העניינים
13 באוקטובר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

תוסף התגובות של פייסבוק משתדרג


בלי שנשים לב, בשקט בשקט,  שידרגה פייסבוק את פלאגין התגובות הסטנדרטי והוסיפה לו פ'יצרים חדשים אשר נדרשו כבר תקופת זמן ארוכה, לייקים לתגובות כמו בתגובות הסטנדרטיות של פייסבוק ועוד..

לפני שנסקור בקצרה אודות השדרוגים ננסה להבהיר כמה נקודות אודות השימוש בפלאגין התגובות... פלאגין התגובות או בעברית מוכר כ"תוסף התגובות" של פייסבוק מאפשר למקם מן סוג של חלונית תגובות בכל מקום ברחבי הרשת ולאפשר למשתמש פייסבוק להגיב על כל תוכן בכל עמוד אינטרנט כלשהו.

התוסף מציע לבעלי אתרי אינטרנט או לכלל העוסקים בתחום אפשרות לשלב ולהציע לגולשים להגיב לתכנים בעמוד אינטרנט בעזרת המנגנון הרגיל של פייסבוק ללא צורך ברישום ובהתחברות מחודשת לאתר אינטרנט, כמו כן, התוסף מאפשר ויראליות של התוכן ושיתוף של תוכן התגובה ע"י המשתמש ובכך אפשרות להגדיל את כמות החשיפה של אותו תוכן לו נכתבה התגבוה. את התוסף ניתן לראות פעמים רבות גם בתוך לשוניות בעמודי פייסבוק ממותגים ובתוך אפליקציות פייסבוק אשר מנסות לבצע הדמיה של קיר נוסף בלשונית.

עד כה התוסף היה מאוד בסיסי כאשר איפשר רק כתיבת תגובה ושיתוף שלה על גבי הקיר של המשתמש והשאלה העיקרית שעלתה לא פעם ע"י מפתחים רבים "למה אין כפתור LIKE לתגובות כמו בתגובות הסטנדרטיות?" אז כעת שורג התוסף וניתן לבצע לחיצה על כפתור LIKE לכל תגובה באופן נפרד.

בנוסף להוספת כפתור הלייק, פייסבוק ביצעו כמה שידרוגים נוספים לתוסף התגובות, חלקם שוליים וחלקם מהווים שדרוג משמעותי לתוסף התגובות, נתחיל מהשדרוג המעניין ביותר - משוב ודירוג התגובות - אם לא מספק אותכם כפתור הלייק לתגובות כעת ניתן גם לבצע סוג של דירוג לכל תגובה בעזרת 2 חצים, למעלה ולמטה ולסמן את התגובה כחיובית או שלילית, כמו כן מבוצע דירוג משוב סופי המוצג בכל תגובה המתבצע על פי אחוז הקלקות חיובי, אם התגובה לא קיבלה משוב כלשהו לא יוצג כלל נתון כלשהו בדירוג.

שינוי ושדרוג נוסף הינו נושא אשר קיים כבר היום בתגובות הרגילות על גבי הקיר בפייסבוק והוכנס כעת גם לתוסף התגובות, שרשור התגובות משמע כתיבת תגובה לתגובה ופתיחת תתי תגובות. לסיכום, תוסף התגובות של פייסבוק כבר לא בסיסי כמו שהיה ובעזרתו ניתן להשיג תוצאות טובות יותר מבעבר, כמובן תוך שימוש בקונספט מתאים וחיובי 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©