תוכן העניינים
26 באוקטובר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

דף פייסבוק עסקי – שינוי שם עמוד אפשרי!


לא מזמן שחררה פייסבוק את כלי הסטטיסטיקה החדש וככל הנראה על פי שמועות בפורום המפתחים ובבלוגים שונים ברחבי הרשת בודקת פייסבוק ממשק ניהול חדש לעמודי פייסבוק עסקיים, הממשק יראה בצורה עיצובית שונה מאוד ממשק הניהול הקיים אך מלבד התצוגה יכיל שינויים דרסטיים וחושבים לבעלי עמודים עסקיים בפייסבוק. עוד לא ברור מה יהיו כלל השינויים אך ככל הנראה העניין החשוב ביותר בשינוי ממשק הניהול של עמודי פייסבוק עסקיים הינו בתוספת האפשרות לשינוי שם העמוד! כן , אתם לא חולמים, פייסבוק הולכת לאפשר שינוי שם של עמוד עסקי לאחר פתיחתו עם הגבלות שונות...

כידוע, כיום לאחר פתיחת עמוד עסקי לא ניתן לבצע שינוי של שם העמוד, ההגבלה והחסימה של אפשרות זאת למניעת שינוי שמות של עמודים ויצירת עמודים עם חברים שלא אישרו את העמוד בפועל דבר אשר יכול לגרום עמודי "זבל" ועמודים המכילים כמות חברים ענקית ללא צורך בפרסום צד ובביצוע פעילות ואפליקציות שונות, בקיצור ללא השקעה- לוקחים עמוד קיים עם המון חברים ומשנים אותו למותג / לשם אחר.

אז למה פייסבוק החליטו להוסיף את האפשרות הזאת ומה היא מאפשרת בכלל ? למרות ההגבלה שמבחינה הגיונית נחוצה וקריטית קיימים בעלי עמודים רבים אשר פתחו עמודים למשל עם טעות כתיב והפיצו את העמוד או חברות אשר רוצים להוסיף לשם שלהם שם נוסף כלשהו לאחר כניסה שותף חדש או שינוי שם החברה והמותג.

כמות הפניות שהגיעו לעובדי פייסבוק עם בקשה לשנות שם עמוד עסקי הייתה מסיבית וגדולה מאוד כאשר בהתחלה המדיניות הייתה לבחון כל פנייה בנפרד ואף אושרו חלק מהבקשות אך לאחר שהבינו בפייסבוק שהם לא יכולים לעורר אי שיווין או להחליט בעצמם למי כן מותר לשנות ומי לא שינו את המדיניות והחליטו לסגור את האופציה הזאת לגמרי.

למרות המדיניות הזאת ולאחר צורך מהותי כן לאפשר לגולשים אשר שינוי שם העמוד העסקי שלהם מגיע מתוך צורך חיובי ולא לשימוש לרעה החליטו בפייסבוק להוסיף את תוספת שינוי שם עמוד עסקי בממשק הניהול החדש אם הגבלות מסוימות כאשר עדיין לא ברור בדיוק אילו עמודים יכילו את אפשרות זו ואילו לא, ככל הנראה יהיו פרמטרים שונים כמו מספר החברים, שם העמוד, סוג העמוד וכדומה אשר יהווה סוג של חישוב האם האופציה הזאת תהיה קיימת בממשק הניהול והאם לא.

למרות זאת, פייסבוק ינסו למנוע שימוש לרעה באפשרות הזאת תוך שימוש באמצעי זהירות שונים שעדיין לא פורסמו אך גם כאן לפי שמועות מדובר על עדכון הגולשים החברים בעמוד בעת שינוי שם עמוד עסקי PAGE בפייסבוק או אפילו בקשה מחדשה של החברים לאישור LIKE  החברות בעמוד מלכתחילה תוך שליחה אוטומטית של הבקשה.

תוסף נוסף אשר לא התייחסנו אליו עד כה בפוסט זה, הינו רמת ההרשאות בעמודי פייסבוק, כידוע, כיום ניתן להוסיף מנהל עמוד כאשר כלל המנהלים עם אותה הרשאה בדיוק דבר אשר יוצר לפעמים בעיות וחסרונות בשל צורך באפשרות מנהל עמוד שלא יהיה מנהל בעל רמת הרשאות מלאה למחיקת עמוד או אפילו מחיקת מנהל אחר לכן לצורך זה הוסיפה פייסבוק מנגנון הרשאות לממשק הניהול עצמו תוך בחירת ההרשאה לכל מנהל ע"י יוצר העמוד 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©