תוכן העניינים
15 בינואר 2012 / מאת רבי אינטראקטיב

תקשור עם הצרכן במדיה החברתית


יכולת תקשור טובה עם הצרכן היא החלק החשוב ביותר להצלחת המותג, אנו עוזרים למותגים להקשיב לצרכנים שלהם ולנהל תקשורת מוצלחת ומלאה מול קהל היעד של המותג בעזרת המדיה החברתית. אנו ניתן לצרכנים את היכולת להרגיש משפיעים, חשובים וכחלק בלתי נפרד מהתהוות המותג דבר אשר יגרום להידוק וחיזוק הקשר של המותג עם הצרכנים וקהל היעד תוך פיתוח נושאי שיחה ועדכון שוטף על תהליכי המותג.

בעזרת בשיטה זו, נוכל לגלות את העדפותיהם של הצרכנים- מהם אוהבים במותג? מה ירצו לשפר במותג? ועוד...

אנו מתמחים בהעצמת המותג בעזרת קהל היעד תוך שימוש בצרכנים ובקהל כאנשי שיווק משנה בפעילויות רשת מגוונות, הקשר הישיר מול קהל היעד מהווה יתרון משמעותי למותג כאשר בעזרת החיבור הזה ניתן להפעיל את קהל היעד כאנשי שיווק משני תוך שימוש בפעילויות רשת מגוונות. אנו מתמחים בפיתוח אפליקציות פייסבוק ויראליות עם ניסון רב תוך שימוש באלמנטים שיווקיים המרחיבים את החשיפה של המותג ויוצרים קשר ישיר והדוק מול קהל היעד. אסטרטגיית המדיה החברתית אסטרטגיה היא תהליך הנבנה ע"י אנשים בעלי הבנה אמיתית של מטרות הארגון הכוללות תוכנית עסקית ובחינת קהל היעד של המותג.

את אסטרטגיה זו אנו ניישם במדיה החברתית ונאפשר למותג להיחשף, להביע ולשתף את המסרים השיווקיים שלו לקהל היעד המתאים בעזרת שיטות מתקדמות, טכנולוגיה ויצירתיות. לפני כל פעילות מדיה חברתית אנו נאפיין ונסקור בצורה מפורטת את המטרות והיעדים של המותג ונאפיין שיטות שונות ופעילויות שונות על מנת ליישם ולהגיע ליעדים אלו. תהליך ובחינת אסטרטגיה למותג בפעילות רשת חברתית מהווה נקודה חשובה מבין הפרמטרים להצלחת פעילות המדיה החברתית ולכן לפני שפונים לפעילות מדיה חברתית יש לבצע תכנון מדוקדק של המטרות, יעדים ושיטות הפעולה 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©