תוכן העניינים
25 בפברואר 2012 / מאת רבי אינטראקטיב

ערך מוסף לקהל היעד בעמוד פייסבוק


בתקופה בה רב המותגים עסוקים בתחרות מול המותגים המתחרים תוך שימוש בפעילויות קד"מ ומדיה חברתית לצורך גיוס חברים, הגעה לקהל יעד נוסף והעצמת המותג בפייסבוק, לא פלא ששירות וצרכים אמתיים הצריכים להינתן ע"י המותגים נשכחים וחסרי התייחסות ממנהלי השיווק והמותגים.

לפני שאתם רצים להמציא עוד פעילות מדיה חברתית "מוצלחת" לצורך גיוס חברים חדשים וקהל חדש, תחשבו שוב איך תראו בעיניי הקהל שלכם. לעיתים, לתת שירותי אמיתי או לפתור צורך ממשי של קהל היעד בעמוד הפייסבוק הינה פעילות המדיה החברתית הטובה ביותר עבור המותג. ניתן להשתמש בפלטפורמה ובמידה החברתית לצורך מתן שירות מלא, אם מדובר במענה אנושי, בהקשבה ללקוחות וגם אם מדובר בשירות המאפשר כניסה ישירה מעמוד הפייסבוק לחשבון הלקוח לדוגמה ברשת סלולרית, צפייה בחשבון החודשי וכו'.

פייסבוק עמוס היום בפעילויות מדיה חברתית של מותגים, הקהל והציבור כבר עייף ושבע מאפליקציות, פעילויות פרסים וכיוצא בכך ולמרות זאת רובם של המותגים ממשיכים לייצר פעילויות חסרות ערך ומשמעות עבור קהל היעד. פייסבוק יכול לשמש ככלי מעולה לתקשור מול קהל היעד, למענה על צרכיו של קהל המותג אך לעיתים בשימוש לא נכון יכול לגרוע ולעשות בדיוק את הפעולה ההפוכה, קהל היעד של המותג יתרחק וירגיש מרוחק יותר מהמותג בעקבות פעילויות פרסים חסרות ערך ומשמעות.

אם נתמקד לדוגמה בעמוד פייסבוק של מסעדה כלשהי, מלבד לשוניות של תפריט המסעדה ומידע אינפורמטיבי ניתן לייצר לשונית הזמנת שולחן, הזמנה ישירה הביתה / למשרד, הזמנה משותפת של מספר אנשים יחד מהפייסבוק, שעות פעילות המסעדה, מבצעי המסעדה והספיישלים השונים - מה מומלץ... תוכן איכותי ורלוונטי ישרת הרבה יותר את קהל היעד מאשר פעילויות קד"מ ייעודיות שמטרתם רק צבירת חברים נוספים לעמוד הפייסבוק, כמו שציינתי, לעתים אפליקציות "שירותיות" עבור קהל היעד מהווה מענה הרבה יותר מוצלח לגיוס חברים נוספים מאשר פעילויות קד"מ חסרות ערך וקשר למותג 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©