תוכן העניינים
19 בדצמבר 2009 / מאת רבי אינטראקטיב

בניית אתר מכרזים


בניית אתר מכרזים שונה במהות באופן דרסטי מבניית אתר תדמיתי או אתר המשולב במערכת תוכן, לצורך בניית אתר מכרזים ברמה גבוהה יש צורך קודם כל בניסיון! חברת בניית אתרים שאינה בקיאה בתחום המכרזים ואינה בעלת ניסיון עבר בבניית אתר מכרזים תצטרך לעבוד שעות נוספות משמע בניית האתר תתארך, במידה והלקוח איננו מבין כלל בתחום ואינו מדריך את החברה בהליך ובאפיון אתר המכרזים רוב הסיכויים שהאתר יראה בהתאם.

הן מבחינת הפונקציונליות והן מבחינת עיצוב האתר. (לעיתים ללקוחות בעלי תקציב דל, ניתן לפנות לחברות אשר לא מנוסות בבנית אתר מכרזים ולהפחית את עלות הפרויקט). אתר מכרזים אינו אתר אינטרנט רגיל! אינו אתר תדמיתי ואינו אתר סטנדרטי המשולב מערכת ניהול. בנוסף גם לא ניתן לדמות את זה לחנות וירטואלית ברשת. אתר המכרזים כולל מרכיבים שונים המותאמים והייחודים עבורו.

"סטודיו רבי בעלת ניסיון של שנים בתחום בניית אתרי מכרזים בישראל ובעולם, עשרות אתרי מכרזים שרבו הצלחה רבה, בין אם מדובר באתרי מכרזים רגילים המציעים מכרז סטנרדטי לבין אתרי מכרזים השונים הפוסלים הצעות דומות. (ישנם אופציות שונות לבחירת זוכה המכרז, על פי צרכי הלקוח)."

מערכת ניהול אתר המכרזים צריכה להיות מותאמת על פי אפיון האתר ודרישות הלקוח, להוות מערכת פונציונאלית מאוד וידידותית לשימוש עבור הלקוח, כמו כן גם ממשק הגולשים צריך להיות פשוט להפעלה תוך הקפדה על מינימום פעולות עבור הגולש לצורך ביצוע הגשת הצעה למכרז, גולשי האינטרנט מתעייפים מאתרים מסורבלים, מצורך בביצוע פעולות רבות ולכן הליך הגשת ההצעה / הרמה לאתר המכרזים צריכה להיות פשוטה ומהירה מאוד. בנוסף לכל אלו, סטודיו רבי מתמחה ביצירת סקרנות אצל גולשי האתר בעזרת אמצעים חזותיים מגוונים (תמונות מוצרי המכרז, צבעוניות, גרפיקה ועוד...).

אנו נדאג לגרות את חושי הגולש ולגרום לו לבצע ולהגיש הצעה למכרז גם למוצרים אשר הגולש איננו צריך כלל. אם נקח לדוגמא גולש אשר נכנס לאתר המכרזים לצורך קנייה של מקרר, הוא כמובן מחפש את המחיר המוזל יותר אשר נמכר המקרר בעזרת המכרז, עוד בזמן שהייתו בעמוד מכרז של המקרר אנו נגרום לו להגיע לעמודי מוצרים נוספים ולפתות אותו להגיש הצעה במכרזים נוספים.

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה ולצמיחתם של אתרי מכרזים רבים, בעיקר אתרי מכרזים הדוגלים בשיטה של הצעה ייחודית הזולה / היקרה ביותר הינה ההצעה הזוכה. סוג זה של אתרי מכרזים מפתה מאוד את הגולשים אשר יכולים לבצע רכישה של מוצרים יקרים במחירים מצחיקים אך יחד עם זאת אין ספק בכדאיות של בעלי אתרים אלו אשר עובדים עם הטריק - עד שלא נכנסת כמות הצעות מספקת אשר מכסה את המוצר, המכרז אינו עובר למצב של סגירה ומתארך שוב ושוב... בשל צמיחתם של אתרי מכרזים רבים יש צורך רב בביצוע עיצוב האתר ברמה הגבוהה ביותר תוך דגש על יצירת אתר המקבל שוני כלשהו מקודמיו.

בכל אתר מכרזים אשר נבנה על ידנו נבצע אפיון והגדרה מדויקת של קהל היעד, נעקוב אחריו ורק לאחר מכן נתחיל בחשיבה על הקונספט הגרפי והגדרתו. נתמקד ביצירת אתר מכרזים שונה ומיוחד על מנת לייצור שוני בין האתרים הרבים הקיימים בתקופה האחרונה. תוכלו להתרשם מחלקם של אתרי המכרזים שהקמנו, מפרויקטים ועבודות אחרונות בתחום בעמוד בניית האתרים בתפריט עליון בעמוד זה.

למרות התלות המחייבת באתר מכרזים הבנוי בצורה טובה, קוד תקני, עיצוב מרשים ומזמין, מערכת ניהול מכרזים מתקדמת, פונקציונאליות לגולש וכדומה... "על מנת ליצור אתר מכרזים מצליח יש לתכנן תוכנית עסקית מלאה! אתר מכרזים הינו חנות / רשת חנויות לכל דבר ועניין, יש לחשוב על אופן אספקת המוצרים, ניהול המלאי, מדיניות החזרת מוצרים וכל האספקטים הנוגעים בדבר עסקים אלו." 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©