ביוני 2021 השיק רבי את המוצר של חברת ההזנק שהקים ביחד עם קשת, Storycards, פלטפורמת ה- No Code הייחודית מאפשרת להקים מוצרים אינטראקטיביים כדי לשפר את המוערבות של הגולשים ללא צורך בפיתוח קוד ובמשאבים. מבין לקוחות המוצר נמנים גופי מדיה רבים כמו משרד הפרסום מקאן תל אביב, האתרים N12, mako, וואלה, ספורט 5, ynet, ישראל היום, התאחדות הסטודנטים הארצית ועוד אחרים.
ב- 2020 הוביל רבי את פיתוח צ'אט הכתבים באתר חברת החדשות של קשת N12. עם סיום הפיתוח השיק רבי במשדר בחירות מיוחד של פגוש את העיתונות מהלך דיגיטלי בו הצופים בבית צפו בראיונות של ראשי המפלגות ובאותו הזמן דירגו מהאפליקציה האם המועמד שכנע אותם או לא, התוצאות הוצגו על המסך בזמן אמת לכל אורך הראיונות.
ב-2019 הוביל רבי ותכנן את המהלכים הדיגיטלים לקראת אירוע האירוויזיון ופיתח מספר מוצרים דיגיטליים שאומצו ע"י איגוד השידור האירופי (EBU) ותאגיד השידור הישראלי "כאן".
רבי זכה לשבחים ברחבי אירופה כאשר השיק את המשחק האינטראקטיבי "דוז או בוז" שהושק באפליקציה הגלובלית של האירוויזיון, דרך המוצר אותו המציא רבי, חשפו לראשונה את השירים המשתתפים באירוויזיון ברחבי אירופה. המשחק אפשר לשמוע קטעים קצרים מתוך השירים מבלי לדעת לאיזו מדינה שייך השיר ומי מבצע אותו, כך בפעם הראשונה בהיסטוריה של התחרות, חובבי האירוויזיון בחרו את השירים שהם באמת אהבו ללא התערבות פוליטית או דעות קדומות.
בעקבות ההצלחה של המוצר, כחצי שנה לפני אירוע האירוויזיון, הוזמן רבי לשמש כמנטור וללוות סטארטאפים ויזמים שהגיעו להאקתון ייחודי שקיימה איגוד השידור האירופאי על מנת לאתר חדשנות טכנולוגית בחווית הצפיה לאירוע האירוויזיון המסורתי.
ב- 2019 הקים רבי את חברת ההזנק Crowdr שבבעלות קבוצת Rabbi Group.
בעזרת הטכנולוגיה של Crowdr הפעילה החברה כ-600K מכשירי סלולר של קהל הצופים במופעי הפסטיגל והפכה אותם לאקטיבים במהלך המופע ללא צורך בתקשורת וחיבור אינטרנט. הטכנולוגיה הייחודית של רבי פעלה ב-129 מופעי פסטיגל ומאפשרת להעביר נתונים למכשירי סלולר במקומות הומי אדם בעזרת סאונד ללא צורך בתקשורת אינטרנט או קליטה סלולרית.
רבי זכה לעניין רב כאשר הקים את האפליקציה והטכנולוגיה המאפשרת לצופים להרים את המסך בשידור חי בפורמט הטלוויזיה הכוכב הבא, טכנולוגיה שהגיעה לשיאה כאשר בחרו הצופים בנציגי האירוויזיון את את נטע ברזילי וקובי מרימי. אותה טכנולוגיה נמכרה למדינות נוספות ועוררה עניין רב כאשר בשנת 2016 פרסם אתר אמזון העולמי Case Study שזכה להתייחסות רבה ברחבי העולם על הפלטפורמה הדיגיטלית למסך שני שהוקמה ע"י רבי.
ב- 2021 בשלהי מגפת הקורונה, הקים רבי את פלטפורמת הוידאו "סקרינז לייב" המאפשרת לכל אחד ליצור ערוץ שידור, למכור כרטיסים ותכנים דרך הפלטפורמה, הצופים צורכים את התכנים בנגן מתקדם שפיתח רבי, בעזרתו הצופים לוקחים חלק מרכזי בשידורים כאשר יכולים לעלות לשידור משותף עם המנחה, לשאול שאלות וידיאו בזמן אמת ולהכיר אנשים נוספים שצופים יחד איתם.
בסוף שנת 2018 נבחר רבי לרשימת 40 האנשים ברשימת 40under forty לשנת 2018.
לקראת אירוויזיון 2018 הגיע רבי ל"כאן", תאגיד השידור הישראלי, עם אפקט מציאות רבודה שפיתח לראשונה בישראל על הפלטפרומה של פייסבוק ואינסטגרם. האפקט זכה להצלחה מסיבית ברחבי העולם ולמאות אלפי שיתופים של אנשים שהעלו סטורי של עצמם עם הקימונו והקוקיות של נטע ברזילי לצלילי Toy ברקע, דבר שיצר ויראליות וחשיפה לשיר לקראת התחרות.
ב-2017 הוביל רבי את הקמת המוצר הדיגיטלי דרכו השתתפו הצופים בשעשועון הטלוויזיה "מי יכול על ישראל" ששודר בקשת בהנחיית אייל קיציס. המוצר שהקים רבי היה ייחודי מאד ובפעם הראשונה איי פעם הפגיש את המתמודדים באולפן למשחק ידע מול כל ישראל והצופים בבית.
בסוף שנת 2016 נבחר רבי לבין מאה האנשים המשפיעים בדיגיטל בישראל.
ב- 2016 השיק רבי את פלטפורמת mako play ביחד עם זכיינית הטלוויזיה קשת, פלטפורמה המיועדת לגופי שידור ומאפשרת לייצר פעילויות מסך שני בלי ידע בפיתוח או בקוד. כך עורכי קשת הופכים את הצופים לפעילים ומעורבים בתכנים בזמן השידור בלי הצורך בפיתוח אפליקציות ייעודית בכל פעם מחדש.
לקראת סוף 2015 הוביל רבי את פיתוח האפליקציה שמלווה את משחק הטלוויזיה של זכיינית קשת TOUCH. האפליקציה מאפשרת לצופים לשחק בזמן אמת ובצורה אינטראקטיבית מול צופים אחרים ולמצוא מה לא בסדר בתמונה. הצופה הזוכה היה זה שהצליח למצוא מה לא בסדר בתמונה בזמן הקצר ביותר.
השעשועון שפותח ע"י עידו רוזנבלום נמכר לערוץ טלוויזיה בקולמביה (Caracol) ושודר בפריים טיים בקולמביה בשידור חי יחד עם האפליקציה שפותחה ע"י רבי.
בשנת 2015 2016 הוביל רבי את מהלך הדיגיטל של יום העסקים הקטנים, בשנה הראשונה בעבור אמריקן אקספרס ולאחר מכן במהלך משולב של בנק הפועלים יחד עם אמריקן אקספרס.
ב- 2014 הוביל רבי מהלך ייחודי של אורנג' בעולמות הדיגיטל ששילב בין עולם הטלוויזיה מצד אחד ועולם המובייל מצד שני. בפרסומת הזהב של גמר של האח הגדול השיק רבי משחק שהוזנק בסנכרון עם זמני שידור הפרסומת כאשר הצופים היו צריכים לתפוס את האייקונים של 4G שהוצגו בשידור החי בטלוויזיה אצלהם במכשיר המובייל בזמן אמת. המהלך זכה להצלחה גדולה ולמאות אלפי צופים שצפו בפרסומות רק בשביל להשתתף במשחק.
בשנת 2013 הקים רבי את חברת ההזנק No-Show והשיק טכנולוגיה ששומרת על הפרטיות של אנשי עסקים במכשירי הסלולר שלהם, הטכנולוגיה של No-Show איפשרה רק לבעל מכשיר הטלפון בלבד לענות לשיחה נכנסת או לצפות בזהות המתקשר.
בשנת 2010, יחד עם משרד ההפקות ZEZE הוביל רבי קמפיין ראשון מסוגו בפייסבוק אשר שילב בין עולמות האופליין והאונליין בעבור מותג בגדי הים פלפל, הקמפיין זכה להצלחה ונכנס לקטגוריות Best Use Of Social Media בפסטיבל קאן.
בשנת 2005 הקים את משרד הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב שפעל בשנים ראשונות בשיתוף פעולה עם סוכנות הדוגמנות "רוברטו" של רוברט בן שושן והוביל מהלכים דיגיטליים משמעותיים בתחום האופנה.
בשנת 2008 עבר המשרד לפעול בצורה עצמאית כאשר הוביל וביצע פרויקטים מורכבים שמשרדי הפרסום המסורתיים התקשו להתמודד איתם. רבי אינטראקטיב הפך למשרד הידוע כפורץ דרך וראשון להיכנס לטכנולוגיות חדשות כאשר היה בין המשרדים הראשונים שפיתחו מוצרים ממושקים לפייסבוק ולאחר מכן לעולמות המובייל.
את הקריירה בדיגיטל החל גיל רבי בשנת 2003, כאשר הוביל בזמן שירותו הצבאי את מהלך התכנון והפיתוח של הפלטפורמה הדיגיטלית בעבור שרשרת החיול בבקו"ם תל השומר, יחד עם תפקידים נוספים שביצע במקביל.