תקשורת ופרסומים
09 יוני 2024/ מאת
כלכליסט
עם 42 מיליון איש שצרכו תוכן דיגיטלי בזמן המלחמה במוצרים שנבנו ללא קוד בעזרת הטכנולוגיה של סטוריקארדס, גיל רבי, מייסד החברה מסביר איך הטכנולוגיה משפיעה על המלחמה
25 יוני 2024/ מאת
וואלה
כלי AI ו-NO CODE הפכו את מעצבי חווית המשתמש (UI/UX) למפתחי מוצר על מלא. מה זה אומר על ההזדמנויות שמחכות לכם בשוק העבודה ואילו יכולות מומלץ לסגל כדי לעמוד בדרישות המעסיקים והלקוחות? גיל רבי סוקר ומסביר
02 פברואר 2022/ מאת
כלכליסט
הגנות הפרטיות החדשות של חברות הענק, המונעות מצדדים שלישיים לאסוף מידע על גולשים באתרי אינטרנט, מאפשרות את חזרתם של הפאבלישרס אל עוגת הרווחים מהפרסום הדיגיטלי. גיל רבי, מייסד ומנכ"ל Storycards, סבור שהמפתח להצלחה בכך טמון באנגייג'מנטס
02 פברואר 2022/ מאת
מעריב
Storycards, פלטפורמה ליצירת מוצרים דיגיטליים מעוררי מעורבות ללא שימוש בקוד, מכריזה על שיתופי פעולה גדולים ומשמעותיים עם מקאן תל אביב וישראל בידור
21 יוני 2020/ מאת
אייס
שידורי קשת מקצצים את אחזקותיהם בסטארט אפ "סטוריקארדס" (StoryCards), שהמוצר שלו שולב בין השאר בפיתוחים שיופיעו בקרוב באפליקציית N12 ובאתר מאקו. קשת השקיעה בפיתוח הסטארט אפ עם מנכ"ל רבי אינטראקטיב גיל רבי, שכעת בכוונתו לפנות ללקוחות נוספים מלבדה, בעיקר בזירה הבינלאומית. לכן, זו חתמה על הסכם בו השליטה בחברה תעבור לרבי, שיוכל לגייס שותפים נוספים שיקבלו את חלקה של קשת באחזקות.
09 מרץ 2020/ מאת
שעה עתידנית
גיל רבי, מנכ"ל חברת הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב בראיון לאלון נוימן ויעל מן שחר על המהלכים הטכנולוגים האחרונים בתכנית פגוש העיתונות יום לפני הבחירות בישראל, על האפשרות לעבור לבחירות דיגיטליות ללא הצורך בספירה ידנית של פתקים.
04 דצמבר 2019/ מאת
YNET
גם השנה מופעי חנוכה יעשו הכל כדי לזכות בתשומת הלב של הורים וילדים, והכרטיסים כבר נחטפים. מופע הדגל - "פליי פסטיגל", כבר הצליח לעורר התלהבות גדולה בהיותו מופע ותיק, בשילוב שירים של צביקה פיק, כוכבים כמו נועה קירל ועדן בן-זקן, וכן בזכות שערוריית ה"פרחה". אבל יש בו גם מימד טכנולוגי מעניין, שעשרות אלפי רוכשי הכרטיסים כנראה לא מודעים אליו.
במהלך המופע מתרחש רגע אינטראקטיבי, בשיתוף הקהל כולו ובאמצעות שימוש באפליקציית הפסטיגל הייעודית. אלא שכל מי שמצא את עצמו אי-פעם בתוך היכל עם אלפי צופים יודע שמדובר בעומס כמעט בלתי אפשרי על רשתות הסלולר וה-WiFi, ושאת הסטורי והתמונות מההופעה צריך לשמור לרגע שבו מתרחקים קצת מהאולם. כדי להתגבר על המכשול הזה, משתמשים במופע בטכנולוגיה מעניינת, המבוססת על אלגוריתם שיודע להעביר מידע ללא כל צורך ברשת אינטרנט.
הטכנולוגיה היא פרי פיתוח של סטארט-אפ צעיר, תרתי משמע. Crowdr, הוקם על-ידי שני בני נוער, עמית סרוסי ומור בן יוסף, בני 18 מאשדוד, בוגרי תוכנית הסייבר "מגשימים", ביחד עם גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב - החברה האמונה על הטכנולוגיה שמאחורי "הכוכב הבא" וכן על פיתוח הטכנולוגיה שליוותה את משדר האירוויזיון בישראל.
15 אוקטובר 2019/ מאת
YNET
"בשנים הקרובות יתפסו פלטפורמות דיגיטל גלובליות את מקומם של ערוצים מקומיים", מסביר גיל רבי, מנכ"ל סוכנות הטכנולוגיה "רבי אינטראקטיב". "הפלטפורמות האלה - אמזון, אפל, פייסבוק ונטפליקס למשל - מוטמעות כבר בתוך הטלוויזיות החכמות והסמארטפונים, ואילו ערוצים מקומיים יהפכו ליצרני תוכן עבור אותן פלטפורמות. בשנים הקרובות גופי התקשורת בישראל יצטרכו להחליט אם הם רוצים להיות רק יצרני תוכן, או גם הפלטפורמה עצמה".
24 יולי 2019/ מאת
אייס
פייסבוק ישראל נרתמת לקמפיין המלחמה בבריונות ברשת של אתר פרוגי, עמותת אחים גדולים והרכב האולטראס. ענקית הסושיאל תממן בהתנדבות את קידום הפרויקט על גבי הפלטפורמה. הפרויקט הושק עם שיר שנכתב במיוחד לפרויקט, בליווי מהלך דיגיטלי של רבי אינטראקטיב, אותו מבצעים הרכב האולטראס יחד עם הזמרת אוריאן רקייה לצד כוכבים ומשפיענים רבים, שנרתמו לפרויקט.
21 יולי 2019/ מאת
ערוץ 20
הפרויקט יצא לאוויר לפני כשבוע וזכה לסיקור תקשורתי נרחב, מאות אלפי צפיות ברשתות החברתיות והספיק להתברג בראש צמרת מצעד ההשמעות בתחנות הרדיו. כעת, פייסבוק ישראל מודיעה כי תרתם לפרויקט ותסייע בקידום וחשיפה של הקמפיין על גבי הפלטפורמה.
גיל רבי, מנכ"ל משרד הטכנולוגיה "רבי אינטראקטיב" שאחראי על המהלך הדיגיטלי: "אנחנו חיים בתקופה בה הבריונות מהרחוב זולגת לעיתים לרשת וההצטרפות של פייסבוק למהלך מעלה את המודעות ומדגישה כי בריונות אסורה גם מאחורי מקלדת או סמארטפון. מאז שהשקנו את הקמפיין אנו מקבלים מאות פניות מילדים שעוברים בריונות מהסביבה שלהם ובזכות החיבור עם פייסבוק נוכל להגיע לעוד ילדים שצריכים את הסיוע הזה."
24 אפריל 2019/ מאת
חדשות 12
מנתוני אפליקציית חיזוי תוצאות האירוויזיון שפיתחה חברת "רבי אינטראקטיב" עבור תאגיד השידור כאן ואיגוד השידור האירופי EBU שהושקה לאחרונה, ומאפשרת למשתמשים להמר מי יהיו 10 השירים שיגיעו ל-10 המקומות הראשונים בגמר התחרות, עולה תמונה מסקרנת:
"לפי הבחירות שחובבי האירוויזיון מבצעים באפליקציה, אנחנו יכולים ללמוד על הלך הרוחות לקראת האירוע", אומר גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב. "עד כה היה נהוג להסתמך על הבחירות שביצעו מהמרים דרך סוכנויות הימורים באירופה, אך שם נמצא קהל מסוג אחד. הניסיון לחזות את התוצאות דרך האפליקציה מאפשר לכלל חובבי הארוע להביע את קולם. אנחנו רואים גם שרוב הגולשים לא נוטים בהכרח לפרגן לשיר של המדינה שלהם - אלא פשוט בוחרים בשיר שהם הכי אוהבים".
26 מאי 2019/ מאת
אייס
בסך הכל עסקו בכל סוגיית האירוויזיון כ-20-25 עובדים (כ-15 מהתוכן ו-10 מהמוצר, א"כ), בהגנה על האתר, יצירת מיני סייטים, משחקים ועוד. כ-10 עובדים יצרו באופן קבוע סרטונים לקראת האירוויזיון. החברה של גיל רבי 'רבי אינטראקטיב' חתונה על המשחקים שנוצרו לטובת האירוע המוזיקלי. "המטרה של התאגיד הייתה למקסם תכנים, כמו תוכן טלוויזיוני שצריך לחתוך ולהריץ אותו בדיגיטל.
17 מאי 2019/ מאת
ynet
תכנית ייחודית לתחרות הארוויזיון, במסגרתה ניתן להאזין לשירי האירוויזיון מבלי שהם יזוהו עם המדינות אותן הם מייצגים. חברת רבי אינטראקטיב פיתחה את האפליקציה האינטראקטיבית "דוז או בוז?" המאפשרת להאזין לשירי האירוויזיון כאשר הם אינם מזוהים עם האמן המבצע או הלאום אותו הם מייצגים.
26 מאי 2019/ מאת
אנשים ומחשבים
חלק מהפעילות, אנשי התאגיד ורבי אינטראקטיב פיתחו שני משחקים: האחד הוא דוז או בוז, שאמור להנגיש לציבור את 41 (!) השירים המשתתפים בתחרות, בעיקר לקהל שמתעניין באירוויזיון אבל לא ישקיע את הזמן להאזין לכל השירים של כל המדינות. "חתכנו את 20 השניות הטובות בכל שיר ואנחנו מאפשרים לגולש להחליק ימינה אם הוא אוהב את השיר ושמאלה אם לא. זאת, כאשר הוא לא יודע מי האומן ששר ואת איזו מדינה השיר מייצג"
15 מאי 2019/ מאת
ישראל היום
כולנו חושדים תמיד שההצבעות של המדינות לשירים השונים מושפעות מדעות פוליטיות ומהיחסים בין המדינות. בדיוק כדי לבטל את ההשפעה הזו פיתחה חברת רבי אינטראקטיב אפליקציה בשם "דוז או בוז?" המאפשרת להאזין לשירי האירוויזיון כשהם נקיים מחיבור לאמן המבצע או ללאום שאותו הוא מייצג, במטרה להתמקד באהבה למוזיקה. מיזם זה אומץ על ידי הפקת האירוויזיון האירופית שחשפה דרכו את השירים באופן רשמי.
24 אפריל 2019/ מאת
ישראל היום
לעומת זאת, אפליקציית חיזוי תוצאות שפיתחה "רבי אינטראקטיב" מראה נתונים שונים לחלוטין, ומציגה את השיר "HOME" שכתבו ענבר ויצמן ואוהד שרגאי באור חדש.
לדברי גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב: "לפי הבחירות שחובבי האירוויזיון מבצעים באפליקציה אנחנו יכולים ללמוד על הלך הרוחות לקראת האירוע. עד כה היה נהוג להסתמך על הבחירות שביצעו מהמרים דרך סוכנויות הימורים באירופה, אך שם נמצא קהל מסוג אחד. האפשרות לחזות דרך הפקת האירוויזיון מאפשרת לכלל חובבי הארוע להביע את קולם. אנחנו רואים כתופעה רוחבית שהגולשים לא נוטים לפרגן לשיר של המדינה שלהם ולא מדרגים את עצמם במקום גבוה. יוצאי דופן הם הגולשים בהולנד ובשבדיה שהעניקו לשירים של מדינותיהם את המקום הראשון".
26 מרץ 2019/ מאת
מעריב
החברה הישראלית רבי אינטראקטיב, בשיתוף עם האירוויזיון, פיתחה אפליקציה שבמסגרתה חובבי התחרות יכולים לדרג את השירים שיופיעו בה. הולנד דורגה במקום הראשון, אך ישראל דורגה במקום ה-18.
26 מרץ 2019/ מאת
ערוץ 7
חובבי האירוויזון באירופה מדרגים את קובי מרימי במקום ה-18. המדרגים הישראלים אופטימיים יותר ומצפים שיגיע למקום ה-8. כך עולה מנתוני אפליקציית חיזוי תוצאות האירוויזיון שפיתחה חברת "רבי אינטראקטיב" עבור התאגיד כאן והפקת האירוויזיון האירופאית.
16 אפריל 2019/ מאת
אייס
את שני המוצרים הקימה סוכנות הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב שהייתה גם מי שפיתחה את האפליקציה של הכוכב הבא לאירוויזיון דרכה הצופים בבית הצביעו. הפלטפורמה תושק באתר הרשמי של האירוויזיון ותאפשר לקהל לבחור 10 שירים מתוך 41 שירי האירוויזיון ולמקם אותם על פי המקומות שהם חושבים שאליהם יגיעו בתוצאות הסופיות בתחרות. המשתמש יכול לשנות את הרשימה שלו לאורך הדרך ולשתף עם החברים סרטון שמונפק מהפלטפורמה עם תקציר הבחירות שלו.
26 מרץ 2019/ מאת
כאן תאגיד השידור
הפעם, ההייטק הישראלי עולה לבמה. האקתון האירוויזיון הראשון מסוגו אי פעם ייערך בשבוע הבא, ובמסגרתו יפותחו דרכים חדשניות בהן אנשים בכל רחבי אירופה יוכלו ליהנות מהאירוויזיון, ובכלל מאירועי מוזיקה גדולים. כמובן שאי אפשר להתחיל לעבוד ביחד בלי להכיר קודם: עשרות יוצרים, מעצבים, תכניתנים, יזמים וחובבי אירוויזיון מושבעים התכנסו השבוע בחלל "מיקרוסופט ריאקטור", לרגל מפגש מיט-אפ (Meetup) מיוחד שנערך לקראת ה- Eurohack, שם שוחחו, הכירו והרימו כוסית לחיים ביחד.
את האתגר השני, אתגר החוויה של OGAE, הציג גיל רבי, מנכ"ל ומייסד סוכנות הטכנולוגיה "רבי אינטראקטיב". במסגרת אתגר זה, הצוותים יתבקשו לפתח פתרונות טכנולוגיים שיוסיפו לחוויית הצפייה מימד אינטראקטיבי, תוכני ועשיר יותר עבור הפלטפורמות הדיגיטליות בהן יועברו שידורי התחרות.
10 מרץ 2019/ מאת
רשת ב
פיתוח ישראלי שיעלה לאתר הרשמי של האירוויזיון ובו יוכלו המתעניינים להאזין ל-20 שניות מכל שיר מבלי שהשירים יזוהו עם המדינות שאותן הם מייצגים, שלום לגיל רבי מנכ"ל רבי אינטראקטיב.
"אנחנו חברת טכנולוגיה שפועלת כאן בישראל כבר מעל לעשור, חיפשנו יחד עם התאגיד עם מחלקת הדיגיטל של כאן למצוא משהו שמנתק את הפוליטיקה מהאירוויזיון"
יש פוליטיקה באירוויזיון?
"אז תתפלא, כשאתה יושב בבית ורואה את המשדר, אתה אומר לעצמך האנטישמים האלו אני לא נותן להם כלום, ולך תדע מה אחרים אומרים עליך, אז זה תמיד עובד ככה גם אם מנסים לנטרל את זה.
המשחק נוצר מאהבה למוזיקה, המשחק בינלאומי ועלה באפליקציה הרשמית של האירוויזיון, בעצם שומעים 20 שניות מכל שיר מבלי לדעת לאיזה לאום משויך השיר, המשתמש מסמן אם הוא אוהב את השיר או לא ורק בסוף הוא יכול לדעת איזה שירים הוא באמת אהב"
10 מרץ 2019/ מאת
ice
משחק אינטראקטיבי שפיתחה חברת רבי אינטראקטיב בבעלותו של גיל רבי ישולב בהפקת האירוויזיון לאחר שנבחר על ידי הנהלת הארגון האירופאית.
11 מרץ 2019/ מאת
כאן תאגיד השידור הישראלי
נרצה בזה או לא, כשאנחנו בוחרים את השירים האהובים עלינו באירוויזיון, אנחנו מושפעים מ''כל החבילה'' - הדרך בה הנציגים נראים, המדינה ממנה הם מגיעים וההופעה שהם מעמידים. אז חשבנו, מה אם היה אפשר לבחור את הזוכה שלנו רק על פי השיר עצמו? האם הבחירה הייתה דומה, או שונה ב-180 מעלות?
את המשחק פיתחה חברת רבי אינטראקטיב בשיתוף מחלקת מוצרים של חטיבת הדיגיטל בכאן, והוא זמין באתר האירוויזיון ובאפליקציה של כאן. וזה לא הכל - בקרוב נכיר לכם משחק נוסף!
11 מרץ 2019/ מאת
פרוגי
רק אתמול נבחר השיר של קובי מרימי שייצג אותנו באירוויזון "HOME", וכבר תאגיד השידור "כאן" הכריזה על משחק האירוויזיון החדש שיצא לדרך היום (ב').אז לקראת בואם של נציגי אירופה בצעדי ענק לעברינו זה הזמן שלכם לתרגל את חוקי האירוויזיון רק עם שינוי קטן.
את המשחק פיתחה חברת רבי אינטראקטיב בשיתוף מחלקת מוצרים של חטיבת הדיגיטל והוא זמין באתר האירוויזיון ובאפליקציה של כאן. אז מה בחרתם? דוז או בוז?
10 מרץ 2019/ מאת
אנשים ומחשבים
המשחק "דוז או בוז", שפותח על ידי רבי אינטראקטיב, יאפשר להאזין באתר האירוויזיון ל-20 שניות מכל שיר מבלי לדעת איזו מדינה הוא מייצג כך המאזינים יוכלו לשפוט את השיר לפי ההעדפה המוזיקלית שלהם, ללא דעות קדומות
10 מרץ 2019/ מאת
ערוץ 20
שירי האירווזיון ייחשפו לראשונה ללא שמות המבצעים או המדינות מהם הם מגיעים, זאת הודות לאפליקציה תוצרת חברת הטכנולוגיה הישראלית 'רבי אינטראקטיב'
10 מרץ 2019/ מאת
כיפה
שירי המדינות לאירוויזיון יחשפו על ידי משחק אינטרקטיבי ללא חיבור לאומן או למדינה אותו הוא מייצג. מטרת הפרויקט להתמקד באהבה למוזיקה ללא השפעות פוליטיות
מדובר בפיתוח ישראלי של סוכנות הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב, שתחילה תכננה את המוצר עבור תאגיד השידור הישראלי, אך לאחר הצגתו לאיגוד השידור האירופי (EBU) הוא אומץ עבור קידום גלובלי של הארוע.
10 מרץ 2019/ מאת
סרוגים
דוז או בוז? חטיבת הדיגיטל של 'כאן' צפויה לחשוף שני משחקי רשת לקראת אירוויזיון 2019, שיחשפו את הקהל לשירי 41 המדינות המשתתפות ויביאו ניבוי לתוצאות האירוויזיון.
את המשחקים פיתחה חברת רבי אינטראקטיב והם יהיו זמינים באתר ובאפליקציה של "כאן".
13 יוני 2018/ מאת
אנשים ומחשבים
טכנולוגיית המציאות הרבודה מגיעה גם למשחקי המונדיאל: פיתוח ישראלי משתמש במציאות רבודה ברוח המשחקים כדי לייצר הדמיה של דגלי מדינות שונות המשתתפות באירוע על פני האוהדים.
האפקט פותח על ידי רבי אינטרקטיב לטובת הווינר של הטוטו, ומאפשר לשתף את ההדמיות בסטוריז ברשתות החברתיות.
17 מאי 2018/ מאת
אייס
לצד נתוני הרייטינג המטורפים, האירוויזיון הראשון של כאן זכה לחיים משלו גם בדיגיטל, עם פעילות מוגברת ומשלימה.
במסגרת הפעילות הדיגיטלית בפלטפורמות השונות הוצע לגולשים ''להפוך'' לנטע ברזילי על ידי שימוש באפקט AR המבוסס על דמותה של הנציגה הישראלית כשברקע מתנגן השיר TOY. לאפקט שותפה חברת רבי אינטראקטיב.
מלבד הגולשים, השתמשו באפקט גם נטע עצמה, וכן אישי ציבור כגון רון חולדאי וח"כ אורן חזן.
11 מאי 2018/ מאת
ישראל היום
רגע לפני גמר האירוויזיון אפקט חדש בפייסבוק הופך את המצולמים לנטע ברזילי, ומאפשר ליצור בדמותה סרטוני וידאו ותמונות לשיתוף לקראת ערב האירוויזיון, כשברקע מתנגן פזמון השיר TOY. באפקט משולבים גם כפתורים המפעילים קטעי קול לניגון הקרקורים שמזוהים עם היוצרת, ודגימות קול נוספות מהשיר. האפקט פותח על ידי סוכנות הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב ומבוסס על טכנולוגיית מציאות רבודה, המוסיפה את השכבות במראה של נטע על התמונה המקורית שנקלטת במצלמה.
11 מאי 2018/ מאת
החדשות ערוץ 13
אפקט שפיתחה סוכנות הטכנולוגיה "רבי אינטראקטיב", המבוסס על טכנולוגיית מציאות רבודה, מאפשר לגולשים ברשת החברתית לשנות את המראה שלהם וליצור סרטוני וידאו בדמותה של הנציגה הישראלית ל אירוויזיון 2018
11 מאי 2018/ מאת
החדשות ערוץ 13
במקביל, דיווחה הבוקר חברת "רבי אינטראקטיב" שפיתחה אפליקציית פייסבוק לתמיכה בנטע ברזילי, כי מתקפת סייבר אירעה על שרתי האפליקציה, וייחסה זאת לתנועת ה-BDS. עקב המתקפה, שפגעה בשרתי החברה, נסגרה הצפייה באפליקציה לעמודי פייסבוק מחוץ לישראל, ונמחקו תגובות פוגעניות.
11 מאי 2018/ מאת
Israel National News
“The company’s tech team, with the help of information security companies, attempted to bring the systems which had been affected back online,” said Gil Rabbi, CEO of Rabbi Interactive Agency (RIA), which promoted Barzilai’s bid online.
10 מאי 2018/ מאת
מעריב
אופציה חדשה ברשת החברתית הופכת את המצולמים לדמותה של הנציגה הישראלית, ומאפשרת ליצור סרטוני וידאו ותמונות לשיתוף לקראת ערב האירוויזיון
10 מאי 2018/ מאת
ערוץ 7
אפקט חדש בפייסבוק הופך את המצולמים לנטע ברזילי, רגע לפני גמר האירוויזיון, ומאפשר ליצור בדמותה סרטוני וידאו ותמונות לשיתוף כשברקע מתנגן פזמון השיר TOY.
גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב, סיפר "עבדנו נגד השעון בתהליך הפיתוח כדי שנצליח לשחרר את האפקט לפני גמר האירוויזיון. אנו בטוחים שישראלים רבים בארץ ובעולם יהיו גאים לתמוך בנטע ובשיר שמייצג אותנו על ידי מחוות ברשתות החברתיות. של פרסום סטוריז, תמונות וקטעי וידאו בהם הם עוטים את דמותה של נטע''.
19 מרץ 2018/ מאת גלובס
רבי אינטראקטיב פיתחה אפקט מציאות רבודה על גבי מצלמה של פייסבוק, שישולב במסגרת "נשף רוק 7" ויאפשר לקהל לייצר סטורי לפייסבוק ולאינסטגרם עם האיפור המזוהה של גפן בשילוב עם חלק מהשירים שלו
לדברי גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב, "בשביל להשלים את החוויה גם לעולם הדיגיטלי, מידלנו בתלת-ממד את סגנונות האיפור שהתחלפו עם השנים אצל אביב ושילבנו סאונדים ואפקטים מתוך ההופעות כדי להעצים את החוויה. המשתמשים יכולים להחליף בין סגנונות האיפור שהתחלפו עם השנים".
19 מרץ 2018/ מאת mako
במאי הקרוב אביב גפן יעלה את "נשף רוק" בפעם השביעית בלייב פארק ראשון לציון. לקראת האירוע הגדול הוא משיק יחד עם חברת הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב אפקט מציאות רבודה, שבעזרת המצלמה של פייסבוק יאפשר לקהל לייצר סטורי עם כמה מהלוקים הכי זכורים שלו לאורך השנים.
גיל רבי, מנכ"ל חברת הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב, סיפר על הפרויקט: "אין אמן בישראל שמייצר בהופעות חוויה כל כך עוצמתית כמו אביב גפן. לכן, עם השקת מחלקת ה-AR שלנו, ידענו כי אנחנו חייבים להעצים את החוויה של הנשף גם בעולם הדיגיטלי. מידלנו בתלת מימד את סגנונות האיפור שהתחלפו עם השנים אצל אביב ושילבנו סאונדים ואפקטים מתוך הופעותיו. המשתמשים יכולים להחליף בין הסגנונות שהתחלפו עם השנים".
31 מרץ 2018/ מאת גלצ
אביב גפן מספר בראיון לגלצ על הפילטר שיצרנו לקראת הנשף רוק. "מדי פעם יש לי בבית פגישות עם אנשים מוזרים ומוכשרים, הגיע אלי אחד הביתה בשם גיל רבי שעוסק בכל הניו-מדיה ואמר לי, תשמע אביב, אני אוהב את זה, תראה אם אתה אוהב את זה, ואז הוא שם למולי את האייפון וראיתי אותי עם כל האיפורים של כל השנים. זה ממש תפס וזה כנראה יהיה גם בנשף רוק על הקיר."
22 מרץ 2018/ מאת ידיעות אחרונות
כל המומחים שאיתם שוחחנו טוענים שהמספרים האמיתיים ביוטיוב של האמנים בישראל נמוכים בעשרות אחוזים ממה שמוצג לנו במציאות. "הרבה מאוד מהנתונים שאתם רואים הם למעשה מספרים שרכשו אותם בכסף", קובע גיל רבי, מבעלי חברת רבי אינטראקטיב, שנחשב לאחד המומחים בישראל לפלטפורמות דיגיטליות ורשתות חברתיות. "פעם תחנות רדיו היו עושות שטיפות מוח על שירים, היום זה יוטיוב", הוא מסביר. "אני ייצרתי ככה כמה להיטי יוטיוב בצורה לגיטימית לגמרי וראיתי שהשירים האלה נכנסו לרדיו אחרי שלא רצו לקחת אותם בתחנות. אז יפה, עכשיו בתחנות הרדיו לכאורה מקשיבים לרחוב - אבל בעצם אין רחוב".
31 מרץ 2018/ מאת youtube
גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב: "פיתוח מוצר רייל-טיים לאירועי לייב שונה מפיתוח מוצרים דיגיטלים ואפליקציות הפועלות לאורך זמן, בנוסף ליצירת מוצר טוב מבחינת חווית המשתמש, צריך לקחת בחשבון שאין הזדמנות שניה ולכן אנו מנסים לחשוב ולדמיין אודות תרחישים שונים, בכדי לא לאפשר מעידה בזמן השידור. מרחב התמרון בזמן שידור חי כמעט ולא קיים. כל שורת קוד ותו בודד שנוסף לקוד אצלנו עובר אין ספור בדיקות ויכול להשפיע על זמני המהירות של קליטת המידע בזמן אמת והצגתו על המסך. בחודשים האחרונים ערכנו מאות בדיקות המדמות מצבי שידור חי עם מאות משתמשים, בדקנו תרחישי קצה, פעלנו במרחב זמן מאוד צפוף לפיתוח של פיצ'רים חדשים שהחלטנו לפתח ביחד עם קשת בכדי לשפר את החוויה. כהכנה לתכנית הגמר, ישבנו באולפן עם הקהל במהלך צילומי הפרקים של העונה כדי לבחון את ההתנהגות שלהם במוצר, להרגיש את החוויה ולראות איך קהל בעל אופי שונה מתנהג בצורה מגוונות ושונה עם אותו מוצר בדיוק, למדנו מזה הרבה ושיפרנו את חווית השימוש בהתאם לכך."
19 ספטמבר 2017/ מאת המזבלה
ארגון הדיגיטל הישראלי שנוסד ע"י היזם ואיש הדיגיטל כרמל ברן ב-2016 ומוסד כעמותה רשומה בפברואר השנה, יחשוף היום את רשימת "100 המשפיעים בסצינת הדיגיטל הישראלית" במסגרת מגזין Profile, שנערכת זו שנה שניה בשיתוף פעולה עם רבי אינטראקטיב של גיל רבי.
7 יוני 2017/ מאת רשת
אל אירוע הפתיחה של מתחם Olympia zone, מתחם החדשנות בספורט הראשון מסוגו בעולם הנמצא בבעלותו של אבי נמני ואברהם גרנט הגיעו מנכ"ל רבי אינטראקטיב גיל רבי, מנכ"ל אולימפיה זון אייל באומל וגיא פרומר.
8 אוגוסט 2017/ מאת פרוגי
כוכבת הנוער והזמרת האהובה, נועה קירל, עולה שוב לכותרות עם תקרית נוספת, והפעם ברחבי הרשת החברתית "אינסטגרם".
שיר פינטו, איש יחסי הציבור של קירל מסר: "האקרים ממדינות ערב ניסו לפרוץ לחשבון האינסטגרם של הכוכבת נועה קירל בשבת. מנהלה האישי של נועה מיד פנה לחברת 'רבי אינטראקטיב' שמתמחה ברשתות חברתיות והניסיון נהדף באיבו.".
9 מאי 2017/ מאת אנשים ומחשבים
חברת הסטארט-אפ הישראלית רבי אינטראקטיב השיקה את פלטפורמת mako play, המאפשרת לגופי שידור ולעורכי תוכן לייצר פעילויות ומשחקים במסך שני, ובכך להפוך את הצופים בבית לפעילים בזמן השידור תוך סנכרון מול התוכן הטלוויזיוני, וכן בתכנים המלווים את הצופים לפני השידור ולאחריו.
16 נובמבר 2016/ מאת גלובס
השעשועון, שפותח ע"י עידו רוזנבלום, משלב את הצופים בבית במשחק, המשתתפים במשחק נדרשים לגלות "מה לא בסדר בתמונה". השעשועון ישודר בקולומביה מדי ערב בפריים-טיים . במקביל, נמכרה בעסקה גם מערכת בשם "Mako tools" שהיא זאת שמספקת את הסנכרון בין הפלטפורמות השונות – טלוויזיה אינטרנט ומובייל – שנדרשות לעבוד במקביל. המערכת פותחה בקשת בשיתוף סטודיו רבי אינטראקטיב שבבעלות גיל רבי.
13 ספטמבר 2016/ מאת Amazon
Rabbi Interactive Agency, founded 11 years ago and based in Israel, is a digital agency specializing in technology-based experiential marketing processes. The company offers digital screen environments, marketing planning, implementation strategies, and creation of innovative products for worldwide brands. Rabbi Interactive designed and developed an application called Mako Tools, which is a second-screen platform for Keshet, the largest broadcasting TV company in Israel.
04 אוקטובר 2016/ מאת מזבלה
משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב של גיל רבי, משיק פרויקט חגיגי לכבוד ראש השנה, במסגרתו דירג את '100 האנשים המשפיעים בישראל' בקטגוריות שונות. לצורך הדירוגים, רתמו ברבי אינטראקטיב את אתר mako, אתר לינקטון וארגון מנהלי הדיגיטל בישראל שהוקם ע"י כרמל ברן, כאשר כל אחד מהגופים השתמש בפלטפורמה שפותחה ע"י רבי לדירוג בתחומו.
11 אפריל 2016/ מאת אייס
זכיינית ערוץ 2 קשת משיקה מערכת ליצירת פעילויות למסך שני עבור הצופים, על גבי הפלטפורמה של אתר mako, בשם mako tools. המערכת שמטרתה להפוך את הצופה לפעיל בזמן השידור ולאחריו פותחה במהלך השנתיים האחרונות על ידי חברת הדיגיטל-טכנולוגיה רבי אינטראקטיב, בבעלותו של גיל רבי.
06 אפריל 2016/ מאת הארץ
ברשימה מקבילה שקובעת את עשרת הפורמטים המסקרנים ביותר לשנת 2016, זכתה ישראל גם כן לייצוג נכבד עם שלוש תוכניות שונות. הראשונה היא "טאצ'" של "קשת", שפיתח משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב. זהו מעין משחק אינטראקטיבי בשיתוף הקהל המנסה לזהות "מה לא בסדר בתמונה" על ידי לחיצה על מסך מגע. תוכניות ישראליות נוספות שזכו לתהודה הן "דייט ברוורס", של "ארמוזה", שבו מפגישים זוג במעין חתונה מזויפת, לאחר מכן הם עוברים לסוויטת פאר ולחדר השינה, ורק בסופו של כל פרק מחליטים בני הזוג אם יירצו להיפגש לדייט מסורתי במסעדה או בית קפה. הפורמט השלישי הוא "Shoot Me If I'm Wrong", שעשועון טריוויה של בית ההפקה הישראלי Createit, שבו נאלצים המשתתפים לענות על שאלות בזמן שרובה פיינטבול מכוון אליהם ויפגע בהם אם יענו את התשובה הלא נכונה.
03 אפריל 2016/ מאת scooper
פלטפורמת mako tools של קשת אשר פותחה ע"י משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב ו-Cloudzone, יחידת הענן של מטריקס, מאפשרת לברודקסטרים ולעורכי תוכן לייצר פעילויות דו מסכית – טלוויזיה וסלולאר – ובכך להפוך את הצופים בבית לפעילים בזמן השידור תוך סנכרון מלא מול התוכן הטלוויזיוני ובתכנים לא מסונכרנים לשידור המלווים את הצופים לפני השידור ולאחריו. הפיתוח עליו עבדו רבי אינטראקטיב במהלך השנתיים האחרונות מאפשר חווית צפייה חדשה.
06 אפריל 2016/ מאת מזבלה
משרד הפרסום הדיגיטלי 'רבי אינטראקטיב' של גיל רבי, ממשיך את שיתוף הפעולה השנתי עם זכיינית ערוץ 2 קשת ופורטל מאקו, ומשיק רגע לפני גמר האח הגדול הערב, את טיימליין הרגעים הגדולים (קליק) של רביעיית הגמר; עמרי בן נתן, דודו כהן, ברק אדרי ושי מיקה יפרח.
02 פברואר 2015/ מאת nrg
No-Show דואגת להסתרת פרטי המתקשר בכל שיחה נכנסת ורק כאשר המשתמש גורר את העיגול החכם ייחשף זהות המתקשר, כך ניתן להציץ לרגע ולראות מי מחייג בלי שאף אחד מסביבנו יכול לדעת. גיל רבי, מנכ"ל משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב ומבין השותפים בסטארטאפ אומר: "בעולם בו הטכנולוגיה לקחה מאתנו גם את הקצה האחרון של הפרטיות. בדיוק שם, אנו רוצים להשתמש בטכנולוגיה כדי להחזיר את הפרטיות לאנשים, ודווקא בדברים הקטנים הפשוטים ביום יום שלנו.
30 אוגוסט 2014/ מאת מזבלה
לקראת גמר העונה השישית של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' אשר תשודר הערב (30.8), זכיינית ערוץ 2 קשת באמצעות משרד הדיגיטל 'רבי אינטראקטיב' מציגה את הרגעים הגדולים של חמישיית הגמר: דנית גרינברג, טל גלבוע, נופר מור, אלדד גל-עד ולינור שפר, בטיימליין ייחודי המציג את הרגעים הגדולים של חמשת הדיירים לאורך כל העונה.
07 מאי 2014/ מאת מזבלה
לקראת חזרתה של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' בקשת ב-14.5, משיקה הזכיינית פעילות אינטרנטית באמצעות סטודיו רבי אינטראקטיב, אשר במרכזה 'מחולל הברות' באמצעותו תוכלו ליצור גירסאות משלכם ברוח סרטוני הפרומו שהשיקה קשת בשבועות האחרונים. הסרטונים המוצלחים ישודרו כפרומואים מן המניין בערוץ
17 נובמבר 2013/ מאת htmobile
גיל רבי, אחד השותפים בחברת ההזנק, אומר כי בגרסה החדשה, שתצא בקרוב, תהיה תמיכה בזיהוי ביומטרי כך שרק בעל המכשיר עצמו יוכל ע"י טביעת האצבע שלו להציץ ולראות את זהות המתקשר.
סרטון של קמפיין הפרסום בדיגיטל שפונה לקהל בארה"ב, ממחיש סיטואציות קיצוניות היוצרות מצבים לא נעימים ברגע שהסובבים נחשפים לזהות המתקשר
16 נובמבר 2013/ מאת tgspot
ל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב, מבין השותפים בסטארטאפ אמר: "בתקופה הנוכחית בה הסמארטפון הוא הכלי הכי אישי ופרטי של האדם, נוצר מצב בו הפרטיות נעלמת, רבים הנמצאים בסביבת אנשים מוצאים את עצמם מניחים את מכשיר הסלולר על גבי המסך עצמו כדי שהסובבים אותם לא יחשפו לזהות המתקשר. No-Show נותנת את הפתרון האולטימטיבי לסיטואציה בעזרת העיגול החכם שמאפשר להציץ לרגע ולראות את זהות המתקשר רק לבעל המכשיר עצמו.”
30 יולי 2013/ מאת mako
הקליפ הוא פיתוח של חברת "רבי אינטראקטיב" של גיל רבי, שמסביר את המטרה: "כל צופה מחבר את השיר והקליפ לעולם שלו ולחווית אישיות שלו. לכן רצינו לאפשר לצופים להשתתף ולהביע את הרגשות שלהם בזמן הצפייה. החוויה משותפת עם חברים, כיוון שניתן לראות את תגובות החברים והפרצופים שלהם על גבי המסך באותו הרגע והמיקום בהם הקליקו והגיבו".
29 נובמבר 2012/ מאת גלובס
האתר החדש של הסוכנות הושק באמצעות משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב. גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב, אמר על השקת האתר: "אנו מבליטים ומבדלים את הסוכנות כמובילה בתחומה בישראל ובעולם.
20 נובמבר 2012/ מאת allmarketing
אתר האינטרנט של הסוכנות מציג ומאפשר לקבוצות וסוכנים ממדינות שונות ברחבי הגלובוס לצפות בשחקנים המיוצגים: צפייה בתפקודי השחקן על גבי תצוגת המגרש, לכל שחקן כרטיס שחקן וירטואלי עם תמונות השחקן, סטטיסטיקות - שערים והופעות על פי שנים, צפייה בקטעי משחק של השחקן וכו'. בנוסף לאתר האינטרנט, השיקו ב Nim Sport ספורט גם עמוד פייסבוק בו יוצגו עדכונים שונים בנושאי העברות שחקנים והחתמות ומידע שוטף אודות המיוצגים בסוכנות.
18 אפריל 2013/ מאת allmarketing
גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב על השקת הקמפיין "חיפשנו קונספט שיאפשר משחק קבוצתי ומשותף של חברים יחד עם שימוש נכון בתוכן. הנתונים הגבוהים של שימוש בפייסבוק מהסלולר מכריחים היום כל מותג לאפשר השתתפות גם מהסלולרי.
21 אפריל 2013/ מאת mefik
'המירוץ לטבעת הזהב', שיתקיים בהפקת משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב, הינו מירוץ על זמן כאשר המשתתפים יוצרים קבוצות של 4 חברים ומתמודדים מול קבוצות אחרות על סיום המירוץ באופן המהיר ביותר.
17 אפריל 2013/ מאת מזבלה
קמפיין 'המירוץ לטבעת הזהב' של אמריקן אקספרס ישראל הושק היום ע"י רבי אינטראקטיב לקראת סיבוב ההופעות העולמי של להקת דפש מוד אשר יתחיל בישראל ב-7.5 בגני יהושע.
19 אוגוסט 2012/ מאת geektime
המערכת האינטראקטיבית, בפיתוחם של גיל ודודי רבי (Rabbi Interactive) נועדה לאפשר למוכרי כלי הרכב ליצור מודעה אישית המכילה את כל פרטיהם, בתוספת תמונות כמובן. לאחר הזנת הנתונים, המערכת מפיקה שלט משולב QR אותו ניתן להצמיד לשמשת הרכב, או למעשה לכל נכס העומד למכירה.
30 ינואר 2012/ מאת אייס
כזכור, בתקציב המדיה (והיח"צ) מטפל משרד הפרסום 'יורו ישראל', בתחום האינטראקטיב מטפל 'טוויסטד', גזרת הרשתות החברתיות מרוכזת בידי 'רבי אינטראקטיב' וכעת, תחום החוצות בידי ברזני לוי שישמש גם כ'סטודיו' של המותג ויהיה אמון על הביצוע של פרסומות האופליין.
22 ינואר 2012/ מאת מזבלה
במסגרת החסות שנותן אתר ZAP (מקבוצת זאפ) למשחקי מכבי תל אביב בכדורסל, הושק משחק טריוויה אינטראקטיבי בפייסבוק בשם 'מלך הסלים של זאפ'. המשחק בא לקדם בין היתר גם את קטגוריית Zap Market החדשה באתר, העוסקת בהשוואות מחירים של סלי קניה ברשתות המזון השונות. המשחק פותח ע"י רבי אינטראקטיב.
22 אוגוסט 2011/ מאת grey
אפליקציית פייסבוק חדשה שעלתה לעמוד הפייסבוק הרשמי של אלון דה לוקו מאפשרת לגולשים לבחור מיקום כלשהו אליו ירצו לנסוע עם אלון דה לוקו ולזכות בטיסה עם 2 חברים יחד עם אלון עצמו. האפליקציה אשר פותחה ע"י רבי אינטראקטיב משמשת ככלי נוסף בעזרתו הזמר תחבר עם קהל המעריצים שלו ומהדק את הקשר בניהם
10 אוגוסט 2011/ מאת מזבלה
קבוצת דפי זהב משיקה תחרות פייסבוק, המיועדת לחשוף עסקים קטנים ובינוניים מומלצים בישראל. הפעילות מתבצעת באפליקציה פרי פיתוח של חברת רבי אינטראקטיב, המעניקה לגולש יכולת להעביר מסרים באמצעות כלים מתוחכמים, ומציעה לגולשים להמליץ על עסקים ובעלי מקצוע שמעניקים שירותים, המקלים על קהל לקוחותיהם לעבור את תקופת הקיץ.
13 מרץ 2011/ מאת מזבלה
קבוצת דפי זהב השיקה אפליקציית דרושים בפייסבוק שפותחה ע"י רבי אינטראקטיב. האפליקציה מאפשרת לגולשי הפייסבוק והחברים בעמוד דפי זהב לצפות במשרות דרושים בקבוצת דפי זהב, להגיש את מועמדותם תוך שליחת קורות חיים בזמן אמת דרך הפייסבוק ללא יציאה מעמוד פייסבוק העסקי.
01 נובמבר 2010/ מאת
החדשות 13
מקורבים לזמרת המזרחית הישראלית שרית חדד טענו שמעריצים קנאים של זמרים מתחרים התלוננו על אפליקציית הפייסבוק החדשה של הזמרת והביאו לחסימתה על ידי הרשת החברתית. חברה בניית האתרים רבי אינטראקטיב פיתחה את האפליקצייה עבור הזמרת כאמצעי לקידום מכירות לקראת השקת הסינגל שלה.
01 נובמבר 2010/ מאת bizportal
גיל רבי, שפיתח את האפליקציה עבור חדד: "לפייסבוק יש מערכת אוטומטית שמכניסה את האפליקציה לאחר 30 דיווחים של משתמשים שונים לרשימה של אפליקציות חסומות.
30 אוקטובר 2010/ מאת מזבלה
את השיר 'אינטליגנציה' של שרית חדד, שנכתב והולחן על ידי HENREE והופק על ידי יעקב למאי, ניתן לשמוע באפליקציית פייסבוק החדשה של סטודיו רבי, הבוחנת את רמת האינטליגנציה של הגולשים בעזרת משחק מוקצב בזמן בו צריכים הגולשים לענות על מספר שאלות כאשר בסיום המשחק מקבלים את רמת האינטליגנציה שלהם.
28 אוגוסט 2010/ מאת מזבלה
סטודיו רבי בפעילות פייסבוק חדשה ליקבי בנימינה. קליק לפייס ולנטיעת גפן בשדה. הגפנים שיינטעו באמצעות אפליקציית הפייסבוק עתידים להיבצר בסוף קיץ 2011 ויבוקבקו למגוון יינות יקבי בנימינה.
30 מאי 2010/ מאת מזבלה
חברת ze@ בשיתוף סטודיו רבי וחברת zeze עלו לרשת עם מיניסייט ומיני אפליקציה לשוק הבירה (בחסות נובלס) אשר ייתקיים בתחנה בנווה צדק בתל אביב.
11 ינואר 2009/ מאת mako
האתר הרשמי של מורן אטיאס נפרץ על ידי האקרים וכוסה בדגלי פלסטין ובכתובות נאצה נגד ישראל. מסטודיו רבי, האחראים על האתרים הנ"ל, נמסר בתגובה: "זה תופעה מוכרת בשבועיים האחרונים, יש מלחמה גם ברשת. זה עבר לטיפול הגורמים המוסמכים".
11 ינואר 2009/ מאת וואלה
מורן אטיאס, נדהמה לגלות אתמול בבוקר שהאתר הרשמי שלה הפך לאתר תעמולה פרו-פלסטיני. לאתר, שנפרץ ע"י האקרים, הוחדרה תמונה של ילד פלסטיני אוחז דגל. סטודיו רבי, מי שאחראי על תחזוקת האתר, טיפל בבעיה כעבור כמה שעות והחזיר את האתר למצב הקודם וההרבה יותר פוטוגני ופחות-לבוש שלו.