רבי היא סוכנות אינטראקטיב וטכנולוגיה השייכת לקבוצת Rabbi Group. אנחנו מלווים מותגים בכל הקשור בסביבת המסך, מתכננים ומוציאים לפועל מהלכי דיגיטל, מפתחים ויוצרים מוצרים טכנולוגיים פורצי דרך.
רבי אינטראקטיב הוקמה ב-2005 ע"י גיל רבי מחלוצי הדיגיטל בישראל ולימים הפכה לסוכנות פורצת דרך ומובילה טכנולוגית, עם השנים צברה הסוכנות מוניטין כמי שאחראית על הקמת המוצרים הדיגיטליים המורכבים ביותר בישראל. כמשרד פורץ דרך אנו תמיד שואפים להיות החלוצים בשימוש בטכנולוגיות חדשות.
אנו מייצרים מוצרים דיגיטליים למותגים וסטארטאפים, הקמנו מאות מוצרים דיגיטליים משלב התכנון, אפיון ויצירת חווית המשתמש ועד פיתוח המוצר. לעיתים המוצרים והפלטפורמות מכוונים לעולמות השיווק ולעיתים מדובר על פלטפורמות דיגיטליות פנים ארגוניות אשר מייעלות את מערך התפעול של הארגון. בין השאר אנו מלווים סטארטאפים ועוזרים להם בתהליכי פיתוח מורכבים מהשלב הראשוני ועד לשלבים המתקדמים כאשר לסטארטאפ כבר צוות מפתחים משלו ומוצר פעיל.
רבי זכתה לשבחים רבים כאשר פיתחה את האפליקציה והטכנולוגיה המאפשרת לצופים להרים את המסך בשידור חי בתכנית הטלוויזיה הכוכב הבא, טכנולוגיה שהגיעה לשיאה כאשר בחרו הצופים ב- 2018 את נטע ברזילי כנציגה של ישראל באירוויזיון, ב- 2019 בקובי מרימי וב- 2020 בעדן אלנה.
ב- 2020 פיתחה רבי את צ'אט הכתבים באתר N12 של חברת החדשות של קשת. יומיים לפני בחירות 2020 שודר משדר בחירות מיוחד של פגוש את העיתונות ביחד עם הטכנולוגיה שפיתחנו דרכה הצופים בבית החליטו בזמן הראיון האם המועמד שכנע אותם או לא, זו הפעם הראשונה בה לפני בחירות מאפשרים לצופים בבית להביע את דעתם בזמן משדר בחירות ובזמן אמת, בעקבות ההצלחה של המהלך, בחדשות 12 השתמשו בטכנולוגיה שוב גם בבחירות 2021.
עוד באותה השנה, הקימה רבי את המוצר הדיגיטלי והאפליקציה שליוותה את השעשועון הטלוויזיוני מי רוצה להיות מיליונר בו שיחקו מאות אלפי אנשים בעזרת מכשיר הסלולר שלהם.
ב- 2021 בשלהי מגפת הקורונה, הקימה החברה את את פלטפורמת הוידאו "סקרינז לייב" המאפשרת לכל אחד ליצור ערוץ שידור ולמכור את תכניו ברשת בשילוב של נגן וידיאו מתקדם שפיתחה החברה בעזרתו הצופים לוקחים חלק מרכזי בשידורים, משדרים ביחד עם המנחה ולוקחים חלק אינטראקטיבי בכל שידור.
ב- 2019 הובילה רבי את מהלכי הדיגיטל הגלובליים לאירוע האירוויזיון שהתקיים בישראל ויחד עם איגוד השידור האירופי (EBU) השיקה הסוכנות מספר מוצרים, בין השאר את המשחק האינטראקטיבי "דוז או בוז", דרכו נחשפו בפעם הראשונה שירי האירוויזיון לציבור באירופה.
המשחק הושק באפליקציה ובאתר הגלובלי של האירוויזיון דרכו חשפנו לראשונה ואיפשרנו להאזין לקטעים קצרים מתוך שירי האירוויזיון כל זאת מבלי לדעת לאיזו מדינה שייך השיר ומי מבצע אותו, כך חובבי האירוויזיון מכל העולם בחרו את השירים שהם באמת אהבו ללא התערבות פוליטית או דעות קדומות. המשחק זכה להצלחה גדולה ושיח רחב בתקשורת באירופה כמשחק ששינה את הדרך בה מתייחסים לשירים בפעם הראשונה.
מוצר נוסף שהשיקה הסוכנות ביחד עם כאן ו- EBU הוא אפליקציית החיזוי דרכה הקהל הוזמן לחזות את התוצאות המדויקות של האירוויזיון ואולי להיכנס לרשימת המומחים הבינלאומית אשר כוללת את אלו שהצליחו לנבא את התוצאות.
בנוסף למוצרים שמפתחת הסוכנות ללקוחותיה, הקימה רבי מספר חברות הזנק אשר בבעלות הקבוצה, בניהם הקימה בשנת 2019 את Crowdr אשר הושק לראשונה בכ-129 מופעי הפסטיגל. הטכנולוגיה הייחודית של החברה מאפשרת לבצע תקשורת עם מכשירי סלולר במקומות הומי אדם בעזרת סאונד ללא צורך בתקשורת אינטרנט, כך הפעלנו כ- 600K אנשים שהגיעו למופעי הפסטיגל מבלי הצורך בתקשורת סלולר במכשירים שלהם.
ב- 2016 השיקה רבי יחד עם זכיינית הטלוויזיה קשת ואתר mako פלטפורמה ייחודית המאפשרת לגופי שידור לייצר פעילויות במסך שני ובכך להפוך את הצופים בבית לפעילים בזמן השידור תוך סנכרון בזמן אמת של המסך השני אל מול התוכן הטלוויזיוני. לאחר השקת הפלטפורמה פרסם אתר אמאזון העולמי Case Study אודות הפלטפורמה שזכתה לשבחים רבים ברחבי העולם.
לקראת אירוויזיון 2018 ועל מנת לייצר תמיכה ושיח ברשת לשיר TOY של נטע ברזילי, הנציגה הישראלית לאירוויזיון, השיקה רבי יחד עם "כאן" תאגיד השידור הישראלי, אפקט מציאות רבודה על גבי המצלמה של פייסבוק ואינסטגרם ובכך הפכה להיות הראשונה בישראל שפיתחה אפקט מציאות רבודה על גבי הפלטפורמות של אינסטגרם ופייסבוק.
האפקט אפשר למשתמשים לשתף סטורי של עצמם עם הקימונו והקוקיות של נטע ברזילי לצלילי Toy ברקע. המהלך נחל הצלחה והשיתופים הרבים ברשת לפני ובמהלך האירוע השפיעו על דעת הקהל ויצרו חשיפה משמעותית לנטע ולשיר ברחבי העולם.
לקראת נשף הרוק של האמן הישראלי אביב גפן, השיקה הסוכנות אפקט מציאות רבודה על גבי המצלמה של פייסבוק עם אפשרויות בחירה של סגנונות האיפור של אביב לאורך השנים. האפקט זכה להצלחה גדולה בישראל וגם שולב בנשף עצמו.
ב-2017 הקימה רבי את האפליקציה למשחק הטלוויזיה "מי יכול על ישראל" ששודר בקשת, המשחק בהנחיית אייל קיציס הפגיש בכל פעם את המתמודדים באולפן אל מול כל ישראל והצופים בבית ששיחקו מולם בזמן אמת וניסו לנצח את המתמודדים באולפן בשאלות ידע בנושאים שונים. עוד באותו זמן השיקה רבי את פלטפורמת T5 שהקימה בעבור mako וקשת, הפלטפורמה הפכה לאחד מהאתרים המצליחים בישראל לשנת 2018.
בשנת 2015 הקימה רבי את הפלטפורמה הדיגיטלית ליום העסקים הקטנים של אמריקן אקספרס ובנק הפועלים והיתה זו שהובילה את מהלך יום העסקים הקטנים במשך מספר שנים.
בסוף 2015 השיקה הסוכנות יחד עם זכיינית הטלוויזיה קשת את TOUCH, שעשועון טלוויזיה אינטראקטיבי בהשתתפות הצופים בבית. הצופים היו צריכים למצוא מה לא בסדר בתמונה שהוצגה על מסך הטלוויזיה בעזרת אפליקציית מובייל ייעודית שאיפשרה לנוע בצורה אינטראקטיבית על גבי התמונה. הצופה שהצליח בזמן הקצר ביותר לאתר מה לא בסדר בתמונה היה זה שניצח את שאר הצופים בבית והוצג בשידור החי.
השעשועון שפותח ע"י עידו רוזנבלום נמכר לערוץ טלוויזיה בקולומביה (Caracol) ושודר מדי ערב בפריים טיים של הערוץ בשידור חי כאשר הצופים בקולומביה משתתפים בתוכנית בעזרת האפליקציה שפותחה ע"י רבי.
בפסטיבל MIP TV היוקרתי שמתקיים בקאן שבצרפת, התברג Touch ביחד עם הטכנולוגיה של רבי לרשימת עשרת הפורמטים המסקרנים ביותר לשנת 2016 וזיכה את ישראל בייצוג נכבד בתקשורת הגלובלית.
בשנת 2014 השיקה רבי מהלך דיגיטל ייחודי בפרסומת הגמר של תוכנית האח הגדול בעבור אורנג' באמצעות משחק שהוזנק בסנכרון עם זמני שידור הפרסומת בו הצופים ניסו לתפוס את האייקונים השונים שהוצגו על גבי מסך הטלוויזיה, המהלך והמשחק זכו להצלחה גדולה ולמאות אלפי צופים שנשארו לשחק מול המסך במהלך הפרסומות.
בשנת 2010, הובילה רבי מהלך דיגיטל ראשון מסוגו אשר שילב בין עולמות האופליין והאונליין בעבור מותג בגדי הים פלפל, הקמפיין זכה להצלחה ונכנס לקטגוריות Best Use Of Social Media בפסטיבל קאן.