חברת טלפייר עוסקת בפיתוח, יצור ותכנון של מערכות גילוי אש מתקדמות ללקוחות עסקיים ברחבי העולם, לקוחותיה של החברה הינם חברות וגופים רבים אשר מוכרים לצרכן הסופי את מערכות החברה. על מנת לשפר את אופן השירות והקשר בין העסקים ולקוחות החברה תכננו ופעלנו בהתאם לאסטרטגיה שנבנתה על ידנו לאחר סקירת הצרכים המדויקים של החברה. כך יצרנו ופיתחנו מערכת הזמנות ייעודית ומערך תמיכה דיגיטלי בזמן אמת.
האפליקציה הייחודית כוללת מערכת תמיכה טכנית ראשונה מסוגה המאפשרת לפתוח פניית תמיכה טכנית ישירות ממכשיר הסלולר ולקבל מענה בזמן אמת מתומך מוסמך שעונה גם הוא בעזרת האפליקציה, כמו כן, בכל זמן ניתן לעבור לשיחה קולית מול התומך אשר מטפל בפנייה. כאמור פנייה חדשה שמתקבלת נכנסת לתוך "תור" פניות כאשר התומך הראשון שמושך את הפניה הוא זה שיטפל בלקוח לכל אורכו ויוכל במהלך השיחה להוסיף לצא'ט תומך נוסף בעת הצורך.
בפועל, מתקין פרטי אשר מבצע התקנה לאחד ממוצרי מערכות גילוי האש של חברת טלפייר ושכח או שאינו יודע איך לבצע פעולה כלשהי הקשורה להליך ההתקנה יכול בעזרת הסלולר והאפליקציה לפתוח פניה בזמן אמת, כאשר הפניה מתקבלת אצל מספר רב של תומכים ישירות לסמארטפון, התומך הראשון שהספיק לקחת את הפניה הופך להיות הגורם אשר מטפל בה ונותן מענה ישיר למתקין אשר נמצא בזמן אמת בשטח בהליך התקנה. בסופו של דבר בזכות שימוש נכון בטכנולוגיה מתבצע מענה וקשר ישיר של תומכים טכנים מוסמכים אשר יכולים לתת מענה מכל מקום ובכל זמן לבין מתקינים או לקוחות אשר זקוקים למענה טכני גם במידה והם נמצאים בשטח.
יחד עם מערך התמיכה, פותחה מערכת סטטיסטיקה אשר מאפשרת למנהלי החברה צפייה בכל זמן נתון אודות כמות הפניות וצפייה בהספק התומכים- אילו תומכים הצליחו למשוך ולטפל בפניות על פי נתונים סטטיסטים מגוונים. בנוסף למערכת התמיכה החדשנית, דרך האפליקציה ניתן לבצע הזמנה של מוצרי חברת טלפייר ע"י דפדפוף בקטגוריית המוצרים או על פי חיפוש.