אין דבר שאנחנו יותר אוהבים מלקחת מותג ולהכניס אותו לזירה הדיגיטלית, להתחיל עם תכנית אסטרטגיה, לאתר ולקבוע את המטרות, את הדרך, להגדיר יעדים ולבצע. כך בהתאם לאסטרטגיה שבחרנו הובלנו את מותג המשקפיים העולמי "Ronit Furst" להתליך מבוקר של כניסה לזירה הדיגיטלית בפלטפורמות מגוונות.
במסגרת בניית התשתית הדיגיטלית, עיצבנו ופיתחנו אתר אינטרנט ייעודי ואפליקציית מובייל ברוח המותג תוך דגש רב על העברת המסרים של המותג שכן מדובר על מותג שערכיו העיקריים הם אומנות וייחודיות.
יצרנו פלטפורמה בעזרתה יכולים הצרכנים לבחור משקפיים בצורה נוחה וחכמה ולבצע רכישה. הפלטפורמה מאפשרת צפייה בקטלוג המשקפיים - בחירת צורת המשקפיים ולאחר מכן בחירת הצבעים. הקטלוג הדיגיטלי שפותח מתנהג בצורה "חכמה" על פי מיקום הגולש כך שבכל מדינה מוצגים מודלים וצבעים אחרים / מותאמים על פי קהל היעד ובהתאם לסגנון האופנה באותה מדינה.
הקטלוג המקוון הינו פלטפורמת מכירה לכל דבר ועניין, כך הצרכן יכול לעבור ולשים "בצד" תחת "מועדפים" את המשקפיים שבחר ולבסוף לבצע רכישה של הבחירה שלו. לצרכן שאינו מעוניין לרכוש אונליין ניתן פתרון של בחירת משקפיים מתוך הקטלוג והצגת החנות הקרובה ביותר למיקום בו הוא נמצא כדי שיוכל להגיע למדוד את המשקפיים ולבצע רכישה בחנות עצמה.
חווית המשתמש והממשקים משתנים בהתאם למכשיר ממנו מגיע המשתמש, כך לדוגמא חווית המובייל הינה מותאמת ומאפשרת רכישה ועיון בקטלוג ממכשיר הסלולר בצורה נוחה, מסקרנת ואף מעודדת רכישה בדגש על UI UX.
המערכת ממושקת למערכת ניהול מלאי המעדכנת את הקטלוג בזמן אמת וכוללת מערכת התראות המעדכנת את מנהלי האתר המוגדרים במצבי סטטוס שונים: הזמנות שהתקבלו, עדכוני מלאי שבוצעו באופן אוטומטי, סטטיסטיקות וכו'.