במסגרת פעילותה של הסוכנות NIM SPORT GROUP בראשותה של אבי נמני וגיא פרימור, השיקה הסוכנות תוכנית אימונים והעשרה לשחקני הנוער הרוצים לשפר את עצמם בפגרה לפני תחילת העונה. קמפיין הפרסום שערכנו נועד לקדם את ההרשמה לתוכנית הסוכנות כאשר קהל היעד הרלוונטי הינו שחקני הנוער, הילדים וההורים של השחקנים.
במסגרת הקמפיין הפקנו באנרים בזירות הדיגיטל השונות, בין השאר באתרי הספורט הגדולים ONE ואתר ספורט 5. יחד עם רכישת המדיה והפקת הבאנרים ניתחנו בזמן אמת תוצאות הקמפיין ושיפרנו את התוצאות.
הקמפיין לווה במודעות פייסבוק וגוגל שקודמו גם הם בהתאם לפילוח קהל יעד ממוקד.