תוכן העניינים
25 במאי 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

פרסום בגוגל


מומחה פרסום בגוגל – מדוע מומלץ להשתמש בשירותיו? כל אחד יכול לבנות קמפיין מסע פרסום בגוגל אדוורדס, האומנם? בעלי עסקים רבים מפרסמים את עצמם דרך מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס בצורה עצמאית לחלוטין ללא ידע קודם או ניסיון בתחום הפרסום באינטרנט בכלל והפרסום בגוגל בפרט. הגורם מספר אחת לסגירת קמפיין פרסום בגוגל בגלל חוסר הצדקה שנובע מעלויות לקליק גבוהות מהצפוי והחזר השקעה נמוך מאוד עד כדי הפסד הוא חוסר הידע המוחלט של בעלי עסקים רבים המחליטים לפרסם את עצמם בכוחות עצמם מבלי להשתמש בשירותיו של מומחה פרסום בגוגל או חברה מוסמכת פרסום בגוגל. מקצוען מומחה פרסום בגוגל מוגדר כאדם שחי את התחום ביום יום. על מנת לקבל את התואר "מוסמך לפרסום בגוגל אדוורדס" על ידי חברת גוגל על המקצוען לעבור מבחנים בציון עובר גבוה מאוד. בנוסף, עליו לנהל קמפיינים באינטרנט בתקציב גבוה יחסית המוגדר במערכת לאורך תקופה ארוכה. רק לאחר השלמת כל התנאים מקבלים את התואר הנכסף "מקצוען הפרסום של גוגל" ותעודה אינטרנטית של גוגל המעידה על כך. מקצוען הפרסום תפקידו לבנות את קמפיין הממומנים שלנו בגוגל ולייעל את עבודתו במשך תקופת זמן מתמשכת. בנייה נכונה של קמפיין יכולה לחסוך לבעליו מאות, אלפי, או עשרות אלפי שקלים בחודש ובמקרים נדירים בהם נתקלנו בפרסום בחו"ל גם מאות אלפי דולרים בכל חודש. איך בנייה נכונה של קמפיין על ידי מקצוען מוסמך פרסום בגוגל יכולה להוזיל את התקציב? גוגל קובעים את דירוג המודעה שלנו באדוורדס על ידי שני פרמטרים: ציון איכות ועלות מקסימלית שאנחנו מוכנים לשלם עבור כל קליק. מכפלה של פרמטרים אלו נותנת לנו את דירוג המודעה שלנו בגוגל. ככל שהדירוג שלנו יהיה גבוה יותר מאשר המתחרים, כך המודעה תוצג במיקומים גבוהים יותר. תפקידו של מקצוען פרסום בגוגל בניית אתרים הוא לתת את ציון האיכות הגבוה ביותר לכל מילת מפתח תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותו. ציון איכות מצויין לא נבנה בתוך יום ולעיתים גם לא בתוך חודש או שנה. דרוש ידע רב כדי להתחשב בכל הפרמטרים שמכיל ציון האיכות כמו איכות מודעות, איכות דפי נחיתה שלנו ורלוונטיות שלהם, זמני טעינה וכו'. מקצוען ידע איך לשלב את כל הפרמטרים ולגרום להם להופיע בצורה האידיאלית למסע הפרסום. בסופו של תהליך, על ידי קבלת ציון איכות גבוה יותר, הקמפיין שלנו יהיה במיקומים גבוהים יותר ובתקציב נמוך יותר מאשר המתחרים. לסיכום, מומלץ לכל בעל עסק לשכור את שירותיו של מומחה פרסום בגוגל או חברה מוסמכת פרסום על ידי גוגל. בסופו של דבר, העלות הנוספת הנגבית על ידי מומחה הפרסום תחזיר את עצמה דרך הקמפיין ואף תכפיל ותשלש את עצמה כתוצאה מפרסום נכון בקישורים הממומנים 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©