האתר שלך בתוך פייסבוק! תחשבו על זה, כמה גולשים מגיעים לאתר שלך מדי יום? איך הגולשים מגיעים לאתרך? האם דרך מנועי החיפוש בחיפוש ממוקד כלשהו או על ידי השקעה כספית גדולה בקידום האתר ובקמפיינים פרסומיים המלווים בבאנרים שונים ברחבי הרשת להם הגולשים פיתחו כבר סוג של הגנה מבאנרים ומקפיינים פרסומיים רגילים.
מחלקת האינטראקטיב של סטודיו רבי מציעה כבר היום את מה שיהיה המודל החזק ביותר של הפרסום המקוון באינטרנט, פרסום במדיה החברתית, תחשבו שהאתר שלכם, לא משנה אם הוא אתר פלאש, אתר דינאמי או חנות וירטואלית יופיע תחת USER או עמוד FANS בפייסבוק אותו אתם יכולים לדוור למאות משתמשים ולבצע העברה ויראלית של פרסום העסק תוך שיח של מעריצי וחברי העמוד על העסק שלך, הרי אין דבר יותר טוב מאינטרקציה של הגולש עם המותג בסביבה ידידותית בה הוא משתמש וגולש זמן רב. אם נוסיף לזה גם את עניין ההפצה הויראלית של המסרים בידי הגולשים עצמם אנו מקבלים פרסום איכותי עם יחסי הצלחה גבוהים.
אז איך זה עובד בכלל? תכנות ובניית אפליקציות לסביבת רשת החברתית פייסבוק עובדת בשיטה שונה מבנייה ותכנות של אתר אינטרנט רגיל. השפה הינה שפת FBML הייחודית כיום לפייסבוק והינה מקבילה לשפת HTML הבסיסית.
בין השאר מאפשרת סביבת העבודה שימוש בPHP או לחילופין ב.NET ASP. קבצי האפליקציה אינם יושבים על שרתי פייסבוק והינם נטענים משרת חיצוני בו מאחסנים את האפליקציה כאשר פייסבוק יודע לבצע טעינה של הקבצים על פי ההגדרות של האפליקציה.
שמור על קשר עם הלקוחות שלך: שימוש באפליקצייית פייסבוק ובהלבשת אתר האינטרנט שלך בתוך הרשת החברתית מאפשרת לכל בעסק עסק קשר ישיר עם הלקוחות שלו, ניתן לדוור בכל זמן נתון את הלקוחות, לעדכן בנושאים שונים של העסק וכמובן למתג את עסק במדיה נוספת.
מה אנחנו עושים? אנו נאפיין את אתר האינטרנט שלך במידה ויש לך כזה, נבצע אופטמיזציה ונבחן את החלקים החשובים באתר האינטרנט אותם אנו רוצים להכליל בתוך אפליקציית הפייסבוק, נבנה עבורך את עמוד העסק המרשים ביותר והממותג על פי צרכי העסק וקהל היעד. לאחר עבודת האפיון תחל עבודת בניית האפליקציה הכוללת התאמת האתר למימדים של רשת החברתית פייסבוק, תכנות ועיצוב האפליקציה, ביצוע סקר שוק אודות האפליקציה לפני שחרורה לאוויר ולסיום הפצה ויראלית של עמוד העסק / האפליקציה ♦