מחלקת בניית אתרים של סטודיו רבי מתמחה בבניית אתרי אינטרנט למשרדי עורכין דין גדולים והן בניית אתרים לעורכי דין עצמאיים תוך שמירה על כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין בישראל ומיתוג נכון על מנת לייצר כמות פניות רחבה ככל האפשר מאתר האינטרנט.
אתרי האינטרנט של משרדי עורכי דין ושל עורכי דין עצמאיים בדרך כלל משעממים, נראים אותו דבר ואינם מהווים כל יכולת גרפית או עיצובית, ניתן להבחין כיום בדפוס קבוע של עורכי הדין אשר פונים לחברות העבודות בטמפלייטים ותבניות קבועות של עיצוב אתר תדמית וכך חוסכים לעצמם בעליות בניית אתר האינטרנט, כמו כן הדפוס הקבוע כיום הוא לשלב מאמרים ופסקי דין על מנת ליצור תכנים רבים שיאפשרו לעורך הדין להגיע לתוצאה סבירה במנועי החיפוש אך בפועל עורכי הדין שאינם מבינים כלל באינטרנט לא יצליחו אפילו להגיע לתוצאות כלשהן בגלל שרצו לחסוך בעלות בניית האתר וקיבלו אתר אינטרנט הבנוי מבתנית מוכנה, בדרך כלל עם שגיאות קוד רבות וללא יכולת מקסימלית לאופטימיזציה למנועי החיפוש.
אנו בסטודיו רבי מודעים לבעייתיות בתחום עו"ד בישראל, לפי נתונים סטטיסטים של לשכת עורכי הדין בישראל נכון לכתיבת תוכן זה ישנם בישראל כ- 50,000 עורכי דין, מתוחם כמובן ישנם עורכי דין המועסקים כשכירים אך למרות זאת בשל הכמות הגדולה עורכי דין עצמאיים רבים ומשרדי עורכי דין אינם מצליחים לקבל ייצוג מוצלח באינטרנט.
התחרות במנועי החיפוש גדולה מאוד, עורכי הדין אינם מצליחים למצוא את מקומם ברשת ואף הלקוחות אשר מחפשים בשירותי עורכי הדין אינם מוצאים את חיפושם, קיימים היום מאות אינדקסים המאכלסים ומאגדים עורכי דין שונים ומגוונים, בדרך כלל אתרים אלו, פורטלים ואתרי תוכן המסקרים את תחום עריכת הדין זוכים ליחס טוב יותר במנועי החיפוש אך בפועל לגולש ולציבור בישראל אין עניין בתוכן זה, ואם זה לא מספיק גם עורכי הדין אשר מקדמים את אתרם בתשלום במודעות גוגל לפי תחום התמחותם זוכים להקלות רבות אך לפניות נמוכות בשל אתרי האינטרנט אשר מסורבלים, מורכבים ומאלכסים תוכן רב במקום לייצר אתר אינטרנט מזמין, פשוט ומכיל רק את התוכן אליו הגולש והלקוח הפוטנציאל צריך לראות. למרות ההגבלות השונות החלות על עורכי הדין בנוגע לעיצוב, צבעוניות ומיתוג אנו בסטודיו רבי מתמחים ביצירת מותג ואתר אינטרנט מוצלח, מזמין ונראה שונה ומיוחד מכל רוב אתרי עורכי הדין הקיימים בישראל כרגע.
בניית אתרים ברשת האינטרנט אמורה להיות על פי שלבים מדויקים ביותר. השלב הראשון הוא כמובן הגדרת קהל היעד אליו מופנה האתר ומטרות האתר, ובמקרה הנ"ל המדובר על בניית אתרים למשרדי עורכי דין או לעורך דין פרטי העובד באופן עצמאי, קרי קהל היעד יהיו לקוחות פוטנציאליים המעוניינים בשירותי משרד עורכי הדין או העורך דין. שלבי בניית אתרים לעו"ד: אפיון האתר - השלב הבא של בניית אתרים לעורכי דין, לאחר הגדרת קהל היעד ומטרת האתר במקרה זה מתן שירות ללקוחות פוטנציאלים, יהיה אפיון האתר. אפיון האתר משמעו מה נרצה שיהיה בכל דף ודף באתר?. במקרה של בניית אתרים למשרדי עורכי דין חשוב שהמידע שיהיה בו ישרת את קהל הלקוחות העתידיים של המשרד, כלומר מידע מפורט לגבי התמחות המשרד, פלילים, דיני עבודה, דיני משפחה וכו'...
עיצוב האתר - בניית אתרים לעורכי דין אמורים להיות בעלי עיצוב סולידי, כלומר אין להשתמש ביותר מידי צבעים באתר, רצוי להעדיף שני צבעים שקטים ולא דומיננטיים. האתר אמור לשדר לקהל הגולשים מסר של רצינות, מקצועיות, ביטחון ואמינות, יחד אם זאת אנו בסטודיו רבי נדע לייצר את המיתוג הנכון ולמרות ההגבלות על עורכי הדין בתחום העיצוב והאינטרנט ניתן לייצר אתר אינטרנט שנראה טוב, מעוצב באופן נאה וכן עושה את העבודה מבחינת העברת התחושה לגולש. איסוף החומרים - שלב איסוף החומרים בתהליך בניית אתר לעורכי דין הוא השלב החשוב ביותר בכל בניית אתר שהוא, שכן התוכן באתר הוא זה שימשוך למשרד עורכי הדין את הלקוחות החדשים. התוכן באתר אמור לתת מידע מדויק לגבי תחומי ההתמחות של עורכי הדין המועסקים במשרד.
שעות פתיחה, פרטי יצירת קשר, סיפורים והמלצות של לקוחות ותיקים, מידע כללי אודות המשרד עורכי הדין, ניסיונם והוותק שלהם במקצוע, תמונות, לוגו המשרד, כמו כן יש לעקוב על ההוראות של לשכת עורכי הדין בישראל. עיצוב סקיצה - בשלב זה בביצוע בניית אתרים לעורכי דין יש לעצב את הסקיצות לאתר בהתאם לציפיות והדרישות של בעלי האתר.
לאחר בניית הסקיצות יובאו הנ"ל לאישור בעלי המשרד ותחל עבודת בניית האתר הלכה למעשה. בניית האתר – לאחר הגדרת היעד, מטרות האתר, עיצוב האתר ואיסוף החומר מתחיל שלב בניית האתר. בשלב זה יש לשים דגש על בניית ממשק ניהול נוח ופשוט לשימוש שיאפשר לבעלי האתר גישה נוחה לעדכון מידע. חשוב לא פחות לדאוג שתפריט האתר יהיה נוח ויעיל לשימוש הגולשים והמצאותם באתר ♦