תוכן העניינים
08 בינואר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

עיצוב באנרים


במחלקת האינטראקטיב של רבי אינטראקטיב אנו מתמחים בעיצוב באנרים ובניית קריאטיב לבאנרים סטטים ודינאמיים הן בפורמט פלאש והן בפורמטים נוספים לפי דרישות. אנו מחלוצי הפרסום באינטרנט תוך ניסיון רב של שנים בבניית קמפיינים פרסומיים ועיצוב באנרים אטרקטיבים. לצפייה בבאנרים ובקמפיינים פרסומים פרי מחלקת האינטראקטיב של סטודיו רבי לחץ על לשונית האינטראקטיב בתפריט העליון.

לקריאה נרחבת על רבי אינטראקטיב מומלץ לקרוא את המאמר: עיצוב באנרים הטכניקות להצלחה מה זה באנר בכלל?

באנר הינו מודעת פרסום סטטית או דינאמית המופיעה במקום כלשהו באתר אינטרנט וכחלק בלתי נפרד מהליך בניית אתרים וומטרתה הפניית הגולש אל האתר המפרסם או על עמוד נחיתה כלשהו. באנר איכותי חייב למשוך את תשומת לב הגולש ולעורר את סקרנותו על מנת לגרום לגולש לבצע פעולה אקטיבית ולהקליק על הבאנר ולא להתעלם ממנו, משמע יש צורך בהנעת הגולש לפעולה ולכן ישנם מרכיבים ופרמטרים שונים שיש לשים דגש בכל באנר. קיימים באנרים מורכבים ומתוחכמים יותר ובאנרים פשוטים יותר, גם תמונה סטטית הינה יכולה לשמש כבאנר לכל דבר.

הבאנר צריך לשרת את המטרה לשמו הוא עוצב, עיצוב באנרים שמטרתו לגרום לגולש ללחוץ עליו יעוצב כך שהמוצר לא יבלוט ויגרה את סקרנות הגולש לדעת מה מסתתר מאחורי הבאנר. לעומת זאת עיצוב באנרים למטרת פרסום מוצר חדש תבליט את המוצר והחברה המייצרת אותו. מהו באנר איכותי? עיצוב באנרים היא דרך יעילה למפרסמים השונים לחשוף את מרכולתם בפני קהל יעד רב בפרק זמן קצר יחסי.  

חשוב לזכור כי באנר חייב להעביר מסר לגולש בפרק זמן שאינו עולה על שתי שניות ולגרום לו להסתקרן מספיק כדי ללחוץ על הבאנר, לכן חשוב להקפיד בעת עיצוב באנרים על הפרמטרים הבאים: תוכן: התוכן בבאנרים צריך להיות קצר וענייני על מנת למשוך את הגולש ללחוץ על הבאנר בכדי להגיע לדף הנחיתה באתר בו הוא ימצע את המידע המפורט יותר על המוצר או החברה המפרסמת, התוכן אמור להיות קליט ומזמין את הגולש ללחיצה על הבאנר. צבעים: השימוש בצבעים אמור לתת לנו קונטרס לצבעי האתרהמפרסם את הבאנר על מנת שהבאנר יבלוט ככל האפשר, בנוסף בדרך כלל יש להשתמש בלוח הצבעים המותאם למפרסם ולתוכן הפרסום עצמו.

דינאמיות: עיצוב באנרים דינאמיים בעלי תנועה מושכים את העין הרבה יותר מבאנרים סטטיים שאין בהם תנועה. יש לשים דגש על מהירות התזוזה של הבאנר שתאפשר חשיפה מקסימאלית של המוצר המפורסם או הלוגו של החברה. כמו כן, אסור לייצר באנר אשר מסנוור, גורם לגולש להבהובים רבים וריצודים על גבי המסך. רוב הסיכוי שהגולש יסגור את האתר כולו ולא ילחץ על הבאנר.

גודל הבאנרים: גדלי הבאנרים נקבעים על ידי אתר האינטרנט או החברה בו אתם הולכים למקם את הבאנרים, לכל אתר אינטרנט גדלים ומיקומים שונים של באנרים באתר, כמו כן ישנם גדלים סטדרטים אשר נהוג להשתמש בגדלים אלו ברחבי הרשת. קיימים באנרים בגדלים שונים מרובעים, רחבים וארוכים. אנו בסטודיו רבי בעלי ניסיון רב בשכפולי באנרים לגדלים שונים תוך שמירה על עיצוב הבאנר גם אם מדובר בגדלים קטנים מאוד בעזרת חלוקת פריימים נכונה בבאנר.

באנר איכותי אינו אומר באנר מוצלח! באנר נעים לעין אשר מועצב ברמה גבוהה, נראה טוב, בעל אנימציות ואפקטים מרהיבים איננו מהווה בטחון כלשהו לבאנר מוצלח, באנר מוצלח הינו באנר אשר הניב תוצאות של לחיצות והקלקות על הבאנר תוך הנעת קהל היעד הנדרש לעמוד הנחיתה או לעמוד הפרסום אשר מפנה הבאנר, באנר אשר לא הניב תוצאות גבוהות של הקלקות שונות אינו באנר מוצלח, לעיתים מסיבות שונות, הן בגלל מיקום הבאנר, תוכן הבאנר, עיצוב הבאנר, קהל היעד ומטרתו, אולי בכלל הבאנר עלה במקומות שקהל היעד אינו מתאים ? סטודיו רבי מתמחה במחקר מקיף והבחנה של קהל היעד, ייעוד הבאנר ובניית אסטרטגיה ומטרות לבאנר, כמו כן אנו נדע ליצור עבורך את הבאנר המוצלח ביותר תוך שמירה על רמת עיצוב גבוהה ותוכן איכותי. פרסום הבאנר: מיקום פרסום הבאנר הוא החלטה חשובה ביותר.

חשוב לבדוק מיהו קהל היעד אליו הבאנרים מופנים, מהם מילות המפתח והביטויים בהם יופיע הלוגו שלכם ובאילו אתרים ניתן למצוא אותם. כמו כן תהליכים אלו מתבצעים תחת מחלקת האינטראקטיב של החברה 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©