זו השנה השנייה בה אמריקן אקספרס מצטרפת לבנק הפועלים על מנת להגביר את מודעות הציבור לעסקים הקטנים, המהווים 98% מעסקים בישראל. אנחנו במשרד שמחנו לקחת חלק ולקדם את המהלך בתחום הדיגטל.
הבנו שעל מנת להגיע לליבו של הציבור יש לחלק את המהלך ל-2 חלקים. ראשית עודדנו את בעלי העסקים להצטרף ולהציע הטבות ייחודיות, ובחלק השני הזמנו את התושבים לתמוך ולקנות בעסקים הקטנים.
במסגרת הקמפיין פיתחנו פלטפורמה המאפשרת לבעלי העסקים להצטרף למהלך, וללקוחות לאתר עסקים אלו ולקבל פירוט על ההטבות. הקהלים נחשפו לבאנרים ולמודעות שיצרנו ברשתות החברתיות, גוגל ע"י SEO ו־PPC ופרסום באתרים נוספים בתחומים רלוונטיים.
פיתחנו תהליך הרשמה נוח וברור, המותאם למכשירים הניידים, על מנת לאפשר רישום בשטח ע"י נציגים מטעם אמריקן אקספרס. כחלק מהליך ההרשמה הוצע לבעלי העסקים להוסיף את הלוגו והמיקום גאוגרפי של העסק, מה שהגדיל את החשיפה לקהל הנמצא בקרבת המקום.
בשל רישום של עסקים חדשים גם ע"י נציגים בשטח מטעם אמריקן אקספרס, פיתחנו מנגנון אשר יודע לשלוח הודעת SMS לבעל העסק לאחר הצטרפות ליום העסקים הקטנים באופן אוטומטי, הודעת ה-SMS הכילה שם משתמש וסיסמא אשר הונפקו בעת הרישום באופן ייחודי איתם יכל בעל העסק להתחבר ולעדכן את פרטי העסק וההטבה שלו בכל זמן.
במהלך חלקו השני של הקמפיין בו הזמנו את התושבים לתמוך ולקנות בעסקים הקטנים, נחשפו התושבים להטבות הייחודיות של בעלי העסקים בהתאם למיקום שלהם, אם באתר הוואבי המזהה את מיקום הגולש באופן אוטמטי על פי רשת ה-WIFI או לחילופין בסלולר באמצעות GPS, כך בדרך זו יכלו להגיע לעסקים הממוקמים באזור.
בעזרת החיפוש המתקדם שפיתחנו בפלטפורמה איפשרנו לציבור למצוא עסקים על פי תחומים שונים או על פי מילות מפתח כאשר העסקים מוצגים על גבי מפה ממושקת GOOGLE MAPS. מנגנון המועדפים איפשר שמירה ובחירה של עסקים ברשימה אישית אשר תאפשר לגולש הסופי לתכנן באילו עסקים ברצונו לבקר ביום העסקים.
כלל המהלך שנוהל על ידנו בתחום הדיגיטל הפיק תוצאות מרשימות במיוחד לעומת שנים קודמות, מודעות הקמפיין והבאנרים זכו ל-14,012,757 חשיפות ברחבי הרשת (כולל SOCIAL Impressions), מעל ל-15 אלף עסקים קטנים אשר הצטרפו למהלך. 38,614 גולשים שונים נכנסו למצוא עסקים בעזרת הפלטפורמה ביום העסקים עצמו מתוכם כ-19,891 שאיתרו עסקים קטנים דרך המובייל. 12,756 גולשים שונים אשר היו מעורבים ופיתחו דו שיח בנושא זה במהלך יום העסקים הקטנים ברחבי הרשת החברתית.
גם לאחר סיומו של קמפיין יום העסקים הקטנים, אתר יום העסקים מופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל במונחי החיפוש הרלוונטים בזכות עבודת SEO מוצלחת במהלך הקמפיין.