את חברת טלפייר אנו מלווים 8 שנים שבמהלכן הקמנו ובנינו תהליכים דיגיטליים רבים ששדרגו את הקשר של החברה מול הלקוחות הקיימים ואל מול לקוחות פוטנציאלים חדשים. חברת טלפייר עוסקת בפיתוח, יצור ותכנון של מערכות גילוי אש מתקדמות ללקוחות עסקיים ברחבי העולם, לקוחותיה של החברה הינם חברות וגופים רבים אשר מוכרים לצרכן הסופי את מערכות החברה.
לפני מספר שנים השקנו את מערכת ההזמנות הפנימית של החברה על מנת לשפר את אופן השירות והקשר בין העסקים ולקוחות החברה. המערכת שהוקמה על ידנו נבנתה לאחר סקירת הצרכים המדויקים של החברה.
אל מול הצלחתו של המהלך, במהלך תמיכתנו במערכת אספנו נתונים כדי ללמוד אודות התנהגות הלקוחות והאנשים שמשתמשים במערכת, עקבנו ולמדנו את שיטת ההזמנה והגלישה במערכת ומנגד קיבלנו פידבקים פנימיים מתוך חברת טלפייר אודות צרכים חדשים שקמו לאחר השקת המערכת והשימוש בה בשנתיים האחרונות. בעת הזו, יצאנו לתכנון מהלך של שדרוג מערכת ההזמנות הפנימית של חברת טלפייר.
שינוי התפיסה של לקוחות טלפייר, ושינוי התפיסה הפנימית בתוך החברה עצמה שהצריכה החלפת שיטות עבודה מורגלות בחברה, היו מהלך קשה ומסורבל שפירותיו הגיעו לבסוף: קבלת הזמנות במנגנונים דיגיטליים שעשו סדר, קיצרו תהליכים, ייעלו את העבודה ומשך הטיפול הנדרש להקמת הזמנה ומעבר לכך, הנגישו את יכולת ההזמנה ללקוחות והפכו את התהליך לנוח, פשוט וחוויתי.
יחד עם הנהלת טלפייר עברנו הליך ארוך, בו חקרנו ולמדנו את הליך השימוש, את הצרכים הפנימיים של טלפייר והצרכים של הלקוחות, כתבנו, הסקנו מסקנות, תכננו ואפיינו מחדש את המערכת ולבסוף יצאנו לפיתוח הגרסה החדשה שכללה פיתוח לריבוי פלטפורמות: דסקטופ, מובייל וטאבלטים ואף גרסת Native ייעודית לאנדרואיד ולאייפון.
בניגוד למערכת אותה הקמנו לראשונה לפני שנתיים, שם לא הכרנו את שיטות ההזמנה ודרך ההתנהגות של לקוחות החברה בכלים דיגיטליים והקמנו את המערכת בהתאם להערכות שבוצעו, כעת, עמד לנגד ענינו היכולת לייצר חווית שימוש מותאמת, מוצלחת יותר ונוחה בהתאם להתנהגות ולצרכים של לקוחות החברה.
תהליך ההזמנה וכמות המידע הנדרשת מהלקוח כדי לייצר הזמנה חדשה הינה רבה, כל זאת לאחר חיפוש המוצרים ובחירתם הופכים דבר אשר הופך את הליך בניית חווית השימוש UI UX במובייל לאתגר גדול עבורנו, שם שמנו את הדגש הרב בפרויקט כדי לייצר חוויה נוחה ולא מסורבלת גם בהזמנה במובייל.
אל מול שדרוג מערכת ההזמנות של החברה, שדרגנו אף את מערכת הניהול כדי לענות על הצרכים הפנימיים של חברת טלפייר, גם כאן, ידענו לאסוף את המידע הנדרש מהצוות הפנימי של החברה כדי ללמוד על השימוש במערכת, על הדברים המוצלחים והפחות מוצלחים ואף אספנו את הרעיונות החדשים של צוות החברה שקיבל תאבון לאחר הצלחתה של המערכת והמהלך.
בנוסף לשדרוגים אלו, עבדנו אל מול צוות האחראי על מערכת פריוריטי של טלפייר על התממשקות של המערכות כדי לייעל ולחסוך זמן עבודה נוסף של אנשים אשר היו צריכים לבצע את הסנכרון הזה בצורה ידנית.