לקראת נשף רוק 7 של אביב גפן, השקנו לראשונה בישראל יחד עם אביב גפן אפקט מציאות רבודה על גבי המצלמה של פייסבוק עם אפשרויות בחירה של סגנונות האיפור של אביב לאורך השנים. זהו אפקט מציאות הרבודה הראשון בישראל שבוצע על המצלמה של פייסבוק.
אביב גפן בוחן את האפקט על עצמו
כמדי שנה, מקיים המוזיקאי והיוצר אביב גפן נשף רוק, כאשר השנה עמד נשף הרוק בסימן 70 שנה למוזיקה הישראלית. הנשף נחשב לאחד מההפקות המושקעות ביותר בישראל ובשביל להשלים את החוויה גם לעולם הדיגיטלי השקנו אפקט מציאות רבודה על גבי המצלמה של פייסבוק המאפשר לקהל לייצר סרטוני סטורי לפייסבוק ולאינסטגרם עם האיפור המפורסם של אביב גפן מכל השנים בשילוב כמה מלהיטיו.
במהלך תהליך העבודה ובשלבי מידול סגנונות האיפור, ניסנו ובחנו את האפקט והמידול שיצרנו בתלת מימד על אביב עצמו כדי לדייק את האיפורים למציאות ולגרסה הקרובה ביותר לאיפורים עצמם של אביב לאורך השנים. כדי להעצים את החוויה, באם המשתמש המצולם פותח את הפה, סמלי השלום (Peace) מרחפים להם והמשתמש מקבל סוג של תחושה שהוא מפריח לאוויר את סמלי השלום.
האפקט זכה לבאזז אדיר ברשת ומילא את הסטורי באלפי סרטונים של אנשים עם האיפורים של אביב, דבר אשר הוביל לתקשורת לחבק את האפקט ולדבר עליו.
"אין אמן בישראל המייצר בהופעות חוויה כל כך מלאה ועוצמתית כמו אביב גפן, לכן עם השקת מחלקת ה- AR שלנו, ידענו כי אנחנו חייבים להעצים את החוויה של הנשף גם בעולם הדיגיטלי" כך לדברי גיל רבי, מנכ"ל חברת הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב. "מידלנו בתלת מימד את סגנונות האיפור שהתחלפו עם השנים אצל אביב ושילבנו סאונדים ואפקטים מתוך ההופעות כדי להעצים את החוויה."
אביב גפן: "שמח על החיבור עם רבי אינטראקטיב וכשהציעו לי את הרעיון שמחתי לשתף פעולה, עולם הAR מרתק אותי טכנולוגית וזו אבולוציית השיווק של העתיד. שמחתי להיות האמן הראשון שנכנס להדמיה מסוג זה. במהלך הנשף נקרין את הסרטונים שהקהל יעלה ואחד מהזוכים יקבל פריט לבוש שלי מקורי שבאמת הופעתי איתו בעולם האמיתי."