במסגרת ניהול הזירה הדיגיטלית של מותג המים המוגזים PERRIER על ידנו ויחד עם השקת עמוד הפייסבוק וכניסת המותג לפלטפורמה החברתית הפקנו וערכנו פעילות דיגיטלית וקמפיין פייסבוק בשם HOT SPOTS.
לתכנון המהלך בראשיתו ייחסנו חשיבות עליונה שכן זו הכניסה הראשונה של המותג לזירה החברתית. בשלב הראשון דאגנו לבנות את השתית הנדרשת - פתחנו עמוד פייסבוק בלתי נראה, מיתגנו את העמוד, הכנסנו את היסטוריית המותג על ציר הזמן , מילאנו את העמוד בתכנים רלוונטים עוד לפני שהפצנו את העמוד לקהל היעד.
PERRIER מותג בינלאומי המחובר בערכיו לעולם התרבות, האופנה, המוזיקה וחיי הלילה וממותג כ-"פרימיום", קמפיין HOTSPOT שהפקנו עם העלאת עמוד הפייסבוק הזמין את קהל היעד לספר על הטרדנים הכי חמים בעולם.
הזוכה שנבחר על ידי שקלול של דירוג הגולשים והשופטים זכה בחופשה בברצלונה.