כבר בפגישה הראשונה הראשונה עם הלקוח ידענו בדיוק מהם יתרונותיו אל מול מתחריו, בניגוד לביה"ס לברמנים אחרים אשר צריכים להגיע לקהל היעד ולמצוא אותו ברחבי רשת האינטרנט, מחוץ לבסיסי צה"ל וכו' - לגלינה יתרון משמעותי - קהל היעד הרלוונטי מגיע מדי שבוע לבלות באחד מהמועדונים והברים של רשת הגלינה בתל אביב, השאלה ששאלנו את עצמנו, איך אנחנו משתמשים בקהל הזה כדי להחדיר מותג חדש - ביה"ס לברמנים חדש ולמתג אותו בצורה הנכונה ביותר.
קהל היעד:
נשים בגילאי 20 – 26
גברים בגילאי 21 - 27
שלב א' - התמקדות בקהל באזור ת"א. שלב ב' – התרחבות לערים נוספות.
שיטה וביצוע:
שימוש בקהל יעד המאוגד בזמן אמת במקום מסוים לצורך הפצה והעברת מסרים שיווקים.
פיתוח אפליקציית סלולר ממושקת לפייסבוק ומשולבת מערכת ניהול.
הצבת רולאפים מוארים ברחבי מועדונים שונים בתל אביב, שילוב ברקוד QR גדול עם טקסט הנעה שיווקי בנוסח "סרוק את הברקוד וקבל צ'ייסר על הבר".
סריקה של הברקוד תפתח לסורק אפליקציה סלולרית ממותגת "קלאב-סקול" ותאפשר לסורק להגיע לבר , להציג לברמנית מסך לאחר שביצע סריקה ולקבל הצ'ייסר.
סריקת הברקוד תבצע שיתוף על גבי קיר המשתמש בפייסבוק אותו יוכלו לראות כלל החברים של המשתמש, השיתוף יכיל לוגו "קלאב-סקול" עם טקסט שיווקי אודות המותג וביה"ס לברמנים החדש + קישור לעמוד הפייסבוק / לעמוד הנחיתה.
חסימת סריקה כפולה – משתמש אשר סרק את הברקוד כבר וקיבל צ'ייסר לא יוכל לבצע סריקה מחודשת ואם יבצע יקבל הודעה ממותגת שיווקים על כך שקיבל כבר צ'ייסר.
שמירת נתונים – שמירה של כלל נתונים הסורקים ישירות מפייסבוק – שם מלא, לינק לפרופיל פייסבוק, גיל, עיר מגורים, מין, אימייל.