קמפיין פרומו ופעילות וידיאו מקדימה לקראת העונה השישית של האח הגדול המשולבת מובייל ורינדור סרטונים בזמן אמת. הקמפיין שתוכנן, עוצב ופותח על ידנו הזמין את הגולשים לייצר סרטוני פרומו משלהם כאשר הסרטונים המוצלחים שודרו כפרומואים בערוץ 2.
לקראת חזרתה של תוכנית הריאלטי "האח הגדול" ויחד עם השקת פרומו המקדם את התכנית בו מוצגות סצנות שונות שבצירופים מרכיבות יחד את תאריך שידור התכנית - ארבע עשר לחמישי השקנו פעילות תומכת בזירה הדיגיטלית.
הפעילות בגזרתה הדיגיטלית הזמינה את הגולשים וחובבי התוכנית להפיק סרטון פרומו משלהם בעזרת "מחולל ההברות" שפיתחנו בו ניתן לבחור לכל הברה מהמשפט "ארבע עשר לחמישי", סרטון מתוך מאגר סרטונים וסיטואציות שהוצגו בפרומואים, בנוסף יכלו הגולשים לצלם קטע משלהם לכל הברה בעזרת הסמארטפון ישירות מהאפליקציה ולהפיק סרטון משלהם שנראה בדיוק כמו הפורמו המוצג בטלוויזיה עם קטעי המעבר המקוריים של הפורמו, כך יצרו הגולשים מאות סרטוני פרומו אישיים שלהם התואמים ברעיון ובקונספט לפרומו המקורי.
מחולל ההברות שפותח על ידנו ביצע חיבור ורינדור בזמן אמת בין סרטונים רבים שיצר הגולש או מתוך מאגר סרטונים, המשתמש שהפיק סרטון קיבל התראה בהודעת דוא"ל ובנוטפיקציית פייסבוק בעת שהסרטון שהפיק מוכן לצפייה ולשיתוף.
הפעילות קודמה במדיות השונות של קשת ובערוץ 2 כאשר הוצגו סרטונים נבחרים שהופקו ע"י הגולשים.
המנוע החכם שפותח יחד עם ממשק משתמש נוח לתפעול מאפשר לגולשים לייצר סרטוני פרומו משלהם, מה שהוביל להפקת סרטוני פרומו רבים ושיתופים במדיה החברתית.
אל מאחורי הקלעים של מחולל ההברות, מתבצעות פעולות מורכבות של רינדור הסרטונים והפקת סרטון אחד המכיל את סרטוני המשתמש, סרטוני האמצע המוכנים של הפרומו וסרטונים ששילב המשתמש מתוך המאגר, יחד עם זאת מתבצעת שמירה של סרטוני המקור כדי לשמור את האפשרות העתידית לשידור הסרטונים באיכות גבוהה בטלוויזיה.
יחד עם הדגש הרב על יישום חווית משתמש אידיאלית לתפעול בדקסטופ ובמובייל, השקענו מחשבה ותכנון מעמיק על דרכי עבודה חכמים כדי להפיק ולייצא הסרטון הסופי במינימום זמן המתנה של המשתמש.