קמפיין הטריוויה שערכנו לפורטל זאפ מתחתנים הזמין את גולשי וחברי הפייסבוק לאתר המשחק, אתר ייעודי שעוצב ופותח על ידנו. הקונספט שאליו נצמדנו היא לתת חוויה דומה לשעשועון טלוויזיה לכן חיברנו סאונדים וקולות רקע מתאימים לזמן המשחק ובהתאם להתנהגותו של המשתתף במשחק. המשחק הציג שאלות טריוויה בנושאי חתונות ומתחתנים כאשר המנצח הוא מי שהצליח להספיק לענות נכון על כמה שיותר שאלות תחת זמן המשחק המוקצב.
את פלטפורמה המשחק ואתר הפעילות שיצרנו קידמנו ע"י באנרים באתרי ZAP השונים, ע"י קמפיין ממוקד ומפולח בפייסבוק ובאתרי נישה נוספים המתאימים לקהל היעד.