מיזם סרוקאוטו הינו סטרטאפ שהוקם ע"י משרדנו באופן בלעדי, עוד בתחילת 2012 כאשר תחום הברקודים עוד לא היו מפותח, הקמנו את חברת סרוקאוטו אשר הציעה להחליף את פורמט מודעות מכירת הרכב הישנות. המיזם זכה לרעש תקשורתי רחב בכל גופי התקשורות בישראל.
את המיזם בנינו ויצרנו באופן מלא לאחר תכנון ואפיון, עיצוב UI UX של הממשקים ופיתוח המערכות. סרוקאוטו איפשרה לבעלי רכב אשר מוכרים את רכבם להפיק מודעת מכירה אינטראקטיבית המבוססת על ברקוד QR CODE, את המודעה אשר הוצמדה לרכב יכלו הרוכשים לסרוק ולצפות בפרטי הרכב המלאים באפליקציית סרוקאוטו. היתרון העיקרי של מוכר הרכב הינו קבלת התראה על כל סריקה וצפייה ברכב ומיקום הסריקה, בשיטה זו יכלו בעלי הרכבים למקם את הרכב במקומות נצפים יותר בהם עוברים יותר אנשים.
לאחר השקת סרוקאוטו שדרגנו את המיזם לתחום הנדל"ן כאשר הקמנו גרסה ייעודית המאפשרת למוכרי דירות ולמתווכים להפיק שלטי מכירה מבוססי מיקום, כך אנשים העוברים ברחוב ונחשפים לשלט מכירתי על דירה יכולים לצפות בכלל פרטי הדירה, בתמונות ובסרטונים לפני שבכלל חייגו לבעל הנכס או למתווך.