לקראת ועידת הנגב והגליל של המשרד לפיתוח הנגב והגליל ובמסגרת האסטרטגיה הכוללת והערכים של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, עמד אל מולנו אתגר, איך להציג לקהל היעד הרלוונטי ולנסות לשנות את התדמית בה נתפס הנגב בצורה מעניינת, אטרקטיבית ומעניינת תוך שימוש במינימום משאבים.
אז אספנו את ההשיגים של המשרד לפיתוח הנגב והגליל ומשכנו מתוך זה את המספרים, את העובדות בפועל ויצרנו לכל אחד מהעובדות והנתונים אימג' ייעודי עם התוכן הרלוונטי והפירוט. לכל אימג' ציירנו אייקונים בקונספט של המיתוג הקיים של המשרד לפיתוח הנגב והגליל.
לאחר יצירת התמונות, העלנו קמפיין מפולח בפייסבוק בו הצגנו את האימג'ים והנתונים לקהל הספציפי שנבחר והוגדר בהליך האסטרטגיה.
הפוסטים עם התמונות קיבלו אינטרקציות רבות של הגולשים וקהל היעד והגיעו למעל 550 אלף חשיפות.
בנוסף לכך, במהלך ועידת הנגב לכל אורכה, העלנו תכנים, תמונות וסרטונים מתוך הועידה עצמה.