לרגל 50 שנים לרשות הטבע והגנים הושק קמפיין "בן אדם למקום". הקמפיין עלה באתר mako מבית קשת עם פעילות משולבת וממושקת אינסטגרם בה הוזמנו הגולשים לצלם ולתייג תמונות וסרטונים מן הטבע במרחבי הארץ.
במסגרת הקמפיין הקמנו מיניסייט רספונסיבי אשר פותח באופן ייעודי. המיניסייט הממושק ל- API של אינסטגרם משך את התמונות שהעלו הגולשים על פי תיוג האשטאג כאשר את התמונות הוצגו בהתאם למיקום ולאזור בארץ בו צולמה התמונה.
התמונות שהעלו המשתתפים לאינסטגרם הוצגו במיניסייט בגדלים שונים בהתאם לכמות הלייקים שזכתה כל תמונה באינסטגרם.