משחק המהירות נוצר כחלק מקמפיין לקידום טכנולוגיית דור 4 של אורנג' בתוכנית גמר האח הגדול עונה 6. הזנקת המשחק נפתחה בנסכרון עם זמני שידור הפרסומת בכל ברייק. סנכרון המשחק עם הפרסומות הגדיל את החשיפה למוצר המפורסם ויצר אינטרקציה איכותית עם התוכן הפרסומי.
האתגר שעמד למולנו, לפתור ולבצע את הבריף בלו"ז קצר מאוד של מספר ימים לפני תוכנית הגמר. לאחר תכנון המשחק, מצבי הקצה, שיטת הניקוד ודרכי הפעולה, עיצבנו את מסכי המשחק למובייל ולטאבלטים יחד עם עיצוב האייקונים שיתווספו לאייקון של דור 4G. את הפיתוח של המשחק התחלנו תוך כדי עבודת העיצוב על מנת שנוכל להספיק להיות מוכנים לשידור.
משחק המהירות של אורנג' הזמין את צופי האח הגדול להיכנס לאפליקציית MAKO בזמן תחילת הפרסומת של אורנג'. פתיחת המשחק נעשתה בזמן אמת תוך סנכרון מלא לזמן שידור הפרסומת וע"י הקפצה אוטומטית של מסכי הצופים, שכן במידה והמשתמש נכנס לפני הפרסומת למסך המשחק, נחשף המשתמש למסך המתנה המעדכן אותו כי המשחק יפתח שוב בפרסומת הבאה, ברגע תחילתה של הפרסומת הוקפץ מסך המשתמש באופן אוטומטי לטיימר 5 שניות ולתחילת המשחק.
מטרת המשחק לתפוס כמה שיותר אייקונים מסוג 4G תוך המנעות מפסילות. המשחק כלל 11 שלבים, כאשר בכל שלב, מהירות המשחק עלתה וכך גם דרגת הקושי. המשחק פותח והותאם לכלל פלטפורמות המובייל והטאבלטים.
אתגר נוסף שעמד אל מולנו הוא התמיכה בכמויות משתמשים "מחוברים" רבה בזמן קצר מאוד, שכן כלל הגולשים נכנסים בדיוק באותו הרגע למשחק ולא בזמנים משתנים לאורך זמן. פיתחנו את המשחק בצורה בה הוא יודע להתפרס על עשרות שרתים וכך פתחנו שרתים רבים כמספר שעות לפני השידור.