פעילות התוכן פותחה ועוצבה על ידנו במסגרת קמפיין "האוצר שלי" באתר mako כחלק ממהלך להגברת המודעות של הציבור להחלטות הכלכליות של כולנו. אתר הפעילות הייעודי שהקמנו איפשר לגולשים לבדוק את מצבם ואת הדרך בו הם מנהלים את כספם. המנגנון הויזאולי שפיתחנו הציג שאלות מגוונות אשר בסופן הציגו את הסטטוס של הגולש בנוגע לניהול הכסף שלו יחד עם מידע וכלים שיסייעו לו לקבל החלטות טובות יותר בהתאם לתשובות שבחר במהלך הפעילות.
ממשק הפעילות תוכנן באופן מקפיד לכלל הפלטפורמות יחד עם שילוב אלמנטים ויזואלים ודמויות שונות בהתאם לסטטוס ולתוצאה של הגולש. לדמות הראשית המצוירת של "האוצר שלי" שקיבלנו מהלקוח, ציירנו הבעות פנים חדשות, ציירנו אלמנטים שונים אשר מתווספים לדמות ומציגים את אופיה: פזרן, מדחיק, תמים, מחושב, חרד ועוד... כאשר במהלך הפעילות עצמה ובהתאם לתשובות של הגולש, מתקדמת הדמות הרלוונטית עם המאפיינים שלה.