יום העסקים של בנק הפועלים הינו אחד המהלכים האסטרטגים הבולטים בישראל. זו השנה ה-3 בה נקראים תושבי ישראל להעדיף לבצע את הקניות שלהם בעסקים קטנים. יוזמת בנק הפועלים לקיים את "יום העסקים הקטנים" נולדה כחלק ממהלך אסטרטגי ארוך טווח של בנק הפועלים לספק תמיכה רציפה ומתמשכת בעסקים הקטנים בישראל.
כחלק עיקרי בקמפיין הקמנו כלי דיגיטלי שעלה תחת אתר mako ואפשר לבעלי העסקים הקטנים להצטרף למהלך, להציע הנחות והטבות מצד אחד, ומנגד אפשר לתושבים וללקוחות לאתר עסקים קטנים בסביבת מיקומם.
סרטון שהופק על ידי משרד הפרסום של בנק הפועלים וקידם את הפלטפורמה הדיגיטלית שהקמנו
הקמפיין שעלה באתר mako הפנה את הגולשים לפלטפורמה הדיגיטלית שהקמנו, שם מצאו הגולשים את העסקים הקטנים בקרבת המיקום שלהם ויכלו לאתר עסקים על פי חיפוש וקטגוריות סיווג מגוונות. הפלטפורמה תוכננה ועוצבה על ידנו בנפרד לדסקטופ ולמובייל כדי לאפשר התנהגות מוצלחת יותר בפלטפורמות במסכים קטנים.
ההשתתפות ב"יום העסקים הקטנים" פתוחה לכל בתי העסק הקטנים ברחבי הארץ ללא קשר לזהות הבנק שבו מתנהל חשבונם. בתי עסק שנרשמו למהלך קיבלו ערכה מיוחדת לתלייה בחזית העסק, שבה ירשמו את ההנחות והמבצעים הייחודיים ליום העסקים הקטנים בנוסף להצגתם וחשיפתם בכלי הדיגיטלי.
אל הפלטפורמה הדיגיטלית שהקמנו, הופנו הגולשים מקמפיין הפרסום הרחב שעלה באתר mako , כאשר כלל הגולשים שנכנסו לאתר מאקו בעזרת הסלולרי נחשפו למעברון שהפנה לאתר הייעודי. גם הפרסומים בשלטי חוצות ועל תחנות האוטובוס, הפנו את המשתמשים לאתר המובייל הייעודי כך במעבר מהיר מהפרסום בעזרת מכשיר הסלולר צפו הגולשים בעסקים קטנים בסביבת המיקום שלהם.
בנוסף להצגת העסקים בסביבת המיקום, גרסת המובייל איפשרה מעבר לניווט אוטומטי ישירות לבית העסק באמצעות אפליקציית ניווט חיצונית, הצגת המרחק לבית העסק, שמירת בתי העסק שבסביבת הגולש בבר מועדפים, חיפוש לפי תחומים ותצוגה דינמית על המפה.
כדי לאפשר חווית משתמש נוחה לשימוש גם בדרך בזמן תנועה בעזרת מכשיר הסלולר, תכננו 2 מצבי תצוגות לבחירת המשתמש: תצוגת מצפן המציגה את מיקום המשתמש ואת העסקים מסביבו ותצוגת גריד המציגה את העסקים הכי קרובים אחת מתחת לשני ומדגישה את ההטבות השונות שהציעו בעלי העסקים.